Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Jeg søger freelance indkøbere

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 29. Nov 10
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 13:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

I bestræbelserne på at finde spændende brands i udlandet og opnå indkøb eller agenturer herhjemme søger jeg nogle personer, som er dygtige til at søge på nettet i udlandet og som kan se fordelen i at arbejde som freelancer. Du vil kunne opnå en procentdel af det salg, som mærkerne/indkøbet vil kunne give agenturet/sælgeren.

Alle kan melde ind, hvis de har lyst til at tjene en ekstra, fast skilling ved siden af eks. SU, efterløn eller hvad ved jeg. Jeg har intet fast antal, som jeg søger men går efter dem, som er kvalificerede, og du bestemmer helt selv, hvor aktiv du vil være.

Sælg dig selv til mig over en  PM og vi tager den derover. Har du kommentarer iøvrigt til tråden, skal du selvfølgelig være velkommen til at skrive...

Michael

 

Fra Herning
Tilmeldt 28. Feb 09
Indlæg ialt: 613
Fra  Totalenergi Skrevet kl. 14:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Michael,

 

Du er velkommen til, at sende mig en mail på info@tk-datateam.dk så kan vi finde en løsning.

 

dbh,

Morten

Tilmeldt 28. May 10
Indlæg ialt: 1460
Fra  N/A Skrevet kl. 15:31
Hvor mange stjerner giver du? :

send gerne info til mig også :)

hansenjonathan@live.dk 

.

Tilmeldt 27. Sep 09
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 17:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej jeg er interesseret i at høre mere! min mail er dsl408778@vip.cybercity.dk

Fra Winterthur, CH
Tilmeldt 7. Jan 10
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 17:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Michael,

Lyder spændende ... jeg tror jeg vil kunne bidrage med noget. Send mig gerne en mail på kirsten@mouritsen.ch

 

Bedste hilsner

Kirsten

 

Tilmeldt 29. Nov 10
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 13:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle 4

Vil I skrive til mig på fokus@mail.telenor.dk - jeg vil gerne høre mere om Jer før jeg giver yderligere informationer.

har fået nogle ind på PM, men der er plads til flere. bare meld ind, hvis du kunne forestille dig at du kan finde brands, some endnu ikke er repræsenteret i DK.

Michael

Tilmeldt 29. Nov 10
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 15:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej drenge

Jeg har kun hørt fra Kirsten? Hvor bliver I af?

Er der andre, der er klar på opgaven, skriver I bare!

Michael

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 22:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg synes faktisk det lyder utroligt spændende Michael, et freelancer job jeg godt kunne være interesseret i. jeg mangler faktisk et job som kan give mig 1000,- + om måneden, ved siden af min SU.
nu siger du brands, skal det være indenfor nogle specielle kategorier, og forventer du at man forhandler, og laver aftaler med producenterne af disse brands ?

Michael

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)