Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Blog med 2 emner eller 2 forskellige sider

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra København
Tilmeldt 4. Apr 06
Indlæg ialt: 41
Skrevet kl. 13:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle aminoer

Have længe ville dele ud af min viden omkring 2 emner, der interessere mig meget. Men jeg ved ikke om jeg skal starte 2 forskellige blogs eller lægge begge emner ind under den samme blog.

Emnerne er

  1. Smart telefoner – alt fra nyheder, gode apps, udvikling osv. Både Iphone, Android og Nokia
  2. Personlig udvikling – det være erfaring fra mig selv og andre, links til gode bøger, videoer osv.

 

Til begge skal der på sigt komme forum til også.

Men hvad vil være bedst, at ligge på den samme blog eller dele det i 2. Hvad vil være bedst? Også set med SEO øjne.

Fra Odense
Tilmeldt 2. Aug 08
Indlæg ialt: 2966
Skrevet kl. 14:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg syntes du skulle dele det op på 2 domæner. Tingene er så langt fra hinanden at jeg mener det ville være "useriøst" at samle dem. :)

Jeg går ud fra du vil tjene penge på affiliate reklamer på emnet om Smart Telefoner?

Fra Køge
Tilmeldt 15. Mar 10
Indlæg ialt: 240
Fra  Bjørn Johansen Skrevet kl. 14:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa,

Jeg vil anbefale dig at lave TO fora, så de hver især kan få en SKARP profil.

Hvis du blander dem, risikerer du at blande pærer og bananer sammen. Det vil give dig en ubestemmelig frugtmos, som kan få folk til at klikke videre.

Hvis du forventer at læse alt om en gadget og du starter med at se et indlæg om værdiafklaring, så vil forvirringen sikkert stige og nogle vil sige: Nå! det var ikke lige det jeg søgte...

Havde emnerne været nærmere beslægtede end mobiltelefoner og personlig udvikling, havde det måske været en anden sag.

Når det er sagt, afhænger det jo også af, HVAD du vil med dine blogs. Skal de skabe reklameindtægter, et fundament for dine øvrige forretninger eller noget helt femte?

Og hvad med dine læsere? Har du mulighed for at spørge nogle potentielle kernelæsere, hvad de synes. Selv kunne jeg godt være interesseret i en blog om personlig udvikling. Telefondelen vil jeg gerne være foruden. Den støjer og hæmmer overblikket - for mig.

Uanset hvad, så held og lykke med dine blogeventyr.

Venlig hilsen

Bjørn Johansen

Du finder mig på www.bjoernjohansen.dk

Fra København
Tilmeldt 4. Apr 06
Indlæg ialt: 41
Skrevet kl. 14:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej BruunMedia

Det kan jeg godt følge dig i.

Affiliate er noget jeg vil kigge på, men først og fremmest er det for at få dele og få indput på mine tanker og meninger.

MVH
Henrik

Tilmeldt 18. Mar 10
Indlæg ialt: 455
Fra  Cicoor Host & Saas ApS Skrevet kl. 14:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg ville også holde dem hver for sig. Folk bliver så let forvirret. Jeg tror også at det er nemmere at søgemaskineoptimere når de er adskilt.

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)