Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp til selvangivelse

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra Holte
Tilmeldt 26. Nov 08
Indlæg ialt: 95
Skrevet kl. 08:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle!

Jeg har en enkeltmansavirksommhed (ikke virksomhedsordningen). Jeg har af min bogholder fået en resultatopgørelse - er der en revisor, som kan kigge på den og give mig en liste over hvilke beløb jeg skal skrive i de enkelte rubrikker på min udvidede selvangivelse? (Naturligvis kun de rubrikker, som omhandler virksomheden).

...mod et rimeligt vederlag, naturligvis.

- Jacob

Fra København
Tilmeldt 25. May 10
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 08:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jacob

Du er velkommen til at sende dit regnskab til os på mail info@erhvervssupport123.dk så vil vi kigge på det, og en af vores konsulenter vil kontakte dig for den vidre foranstaltning, det er ikke ved lovkrav at du skal bruge en statsautoseret revisor, men vi har revisorer ansat, som for en "rimelig" pris kan udarbejde din selvangivelse.

Men jeg vil forslå at du sender det igennem til os, så kigger vi på det og giver dig et tilbud, for virksomheder af din type vil tilbud typisk blive udregnet ud fra bogføringslinier, og meget sjældent overstige 500 - 700 kr. plus moms.

Med venlig hilsen

Rene Schmidt

Business Advice ApS

Erhvervsrådgivning/ og support

 

Fra Holte
Tilmeldt 26. Nov 08
Indlæg ialt: 95
Skrevet kl. 13:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Rene

 

Mange tak for din henvendelse. Der var en anden, der henvendte sig lidt før dig, så hende valgte jeg at bruge. 

 

Med venlig hilsen

Jacob Riff

Fra København
Tilmeldt 25. May 10
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 12:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jacob

Det er bare iorden, skulle du have brug for hjælp en anden gang er du velkommen til at tage kontakt.

Med venlig hilsen

Rene Schmidt

Business Advice ApS

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)