Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Adsense tilmelding?

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Fra København
Tilmeldt 18. Jan 10
Indlæg ialt: 154
Fra  Findino Skrevet kl. 19:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino'er

 

Jeg har læst og hørt en del om google adsende. Jeg har dog et par spørgsmål i den forbindelse, for jeg har overvejet at skrive artikler på artikeldatase og lignende sider.

Når jeg opretter en Adsense konto, skal man dog opgive en webadresse, men jeg er i tvivl om hvordan jeg håndterer dette?? Skal jeg bare skrive artikeldatabase's webadresse og kan jeg bare frit benytte min Adsense konto på flere forskellige hjemmesider?

 

Derudover tænkte jeg på om det i stedet bedre kan betale sig at lave Adsense på forskellige af sine egne hjemmesider, ud fra et indtjeningsmæssigt synspunkt? Nu skal det siges at jeg ikke selv er i stand til at programmere, så det ville kræve jeg finder en partner eller betaler mig fra det.

 

Jeg ser frem til en række gode svar! Jeg har desuden anvendt Amino's søgefunktion og læst mig klogere om Adsense, men har ikke kunnet finde konkrete svar på ovenstående.

 

Fra Nykøbing Falster
Tilmeldt 17. Jul 08
Indlæg ialt: 5906
Fra  Casper Schneidereit A/S Skrevet kl. 19:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Santafun,

Jeg driver selv en række hjemmesider hvor jeg har en del redaktionelt indhold kombineret med Adsense-reklamer. Du kan se et eksempel på denne artikel om IT Factory - jeg går udfra det er det samme du vil?

Efter min bedste overbevisning, så bør du poste indholdet på dine egne sider, og droppe den anden ide. Du kan nemt komme i gang med en masse stadard software som eksempelvis Wordpress og et lille webhotel hos Surftown, så det bør ikke være det der holder dig tilbage.

Med venlig hilsen
Casper Schneidereit

 

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)