Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvem kan hjælpe Louise?

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Fra Aalborg
Tilmeldt 1. Dec 08
Indlæg ialt: 78
Skrevet kl. 13:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja det er mig - Og venlige Aminoer jeg behøver jeres hjælp vedrørende mødebooking.

Jeg sælger rengøringsmidler udelukkende B2B via et online webkoncept. Da jeg har indset at det første kundemøde trods alt er nødvendigt, vil jeg spørge jer om nogen kan anbefale en god mødebooker der kan varetage den del for mig?

Jeg ønsker en kontakt til en mødebooker som kan tage mindre opgaver, og som ikke skal have dækket udgifter til store systemer og diverse analyser og statestikker. Jeg vil gerne selv komme med ringelisten, og ønsker en simpel løsning. Giver det mon mening.

Findes det? Og er der nogen som kender nogen?

Se evt. www.basicclean.dk for at få en fornemmelse af hvad der skal bookes møder om. Min målgruppe er primært cafeer, restauranter, kroer og rengøringsfirmaer :o)

De bedste hilsner

Louise

www.basicclean.dk

Fra Århus
Tilmeldt 18. Feb 06
Indlæg ialt: 4322
Skrevet kl. 13:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Louise

Ikke for at fornærme dig, men kan det tænkes at være dit produkt der ikke er spændende for en mødebooker?

Du har skrevet næsten enslydende indlæg nogle dage i træk uden at få noget respons, så det kunne være en oplagt tanke at tænke på om folk kunne ske at tænkes at dit produkt ikke har den store chance for at komme ret langt.

Personligt overlader jeg det til rengøringsfirmaet at vurdere hvilket rengøringsmiddel de bruger og jeg er ganske overbevist om at de fleste andre virksomheder har det på samme måde, så dit salg af rengøringsmidler kan vel kort og godt begrænses til at du gerne vil have kontakt til rengøringsfirmaer?

Og så er der sikkert ikke nogen mødebookere der "tænder" på din annonce om at du gerne vil finde nogen der kan gøre det så billigt som muligt.

Så for at svare på dit spørgsmål : Nej, det ser ikke ud til at der findes en sådan mødebooker. Smile

Safeticket - Dit enkle og fleksible billetsystem.

Fra Aalborg
Tilmeldt 1. Dec 08
Indlæg ialt: 78
Skrevet kl. 14:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Nå - der kan man bare se!

Som nævnt i mit indlæg er målgruppen meget andet end rengøringsfirmaer, men jeg tror bare jeg vælger at sige dig tak for dit svar og din venlighed.

Jeg har kontaktet professionelle mødebooker, som synes at opgaven er spændende og bestemt mulig :o) Mit indlæg herinde var i håbet om at nogen kendte nogen som kendte nogen, og jeg kunne på den måde spare lidt på min tid ifht at indhente tilbud.

Hav en god dag Anders :o)

 

De bedste hilsner

Louise

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)