Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Simpelt (og billigt) regnskabsprogram der kan lave FI kort

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 13. Jun 10
Indlæg ialt: 25
Skrevet kl. 13:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej med Jer...

Jeg søger et simpelt regnskabsprogram der kan lave FI kort når jeg udskriver fakturaer - jeg har FI nummer fra PBS/banken.

Hvad kan I anbefale?

Skal lige siges at jeg kører Mac.

Mvh. Jesper

Lån trods RKI - kom ud af RKI

Fra Kastrup
Tilmeldt 29. Aug 05
Indlæg ialt: 136
Skrevet kl. 19:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jesper

Kan anbefale e-conomic til 149 kr. om måneden.

Du kan lave pæne fakturaer med FI kort, som kan mailes direkte til kunden.

Det er simpelt at sætte op og med en online vejledning i hånden kan de fleste selv lave et pænt fakturalayout.

Hilsen

Lone

 

 

Fra Aalborg
Tilmeldt 21. Feb 07
Indlæg ialt: 457
Skrevet kl. 23:35
Hvor mange stjerner giver du? :

SummaSummarum Professionel 3   kan  opfylde din  forventning  til  at  lave  en faktura,  med dig eget  design  med logo  og hele  svineriet  -  OG  FI-kortnr.    +71  eller  +73  osv    -  koster  1.780,-  eengang  for alle   - kan  udbygges  med  EFB modul  så  du  også  kan  lave  OIO-format fakturaer  til  det  offentlige   sådan  et  modul  koster   en  500,-    alt  plus moms selvfølgelig

Du  får  een måneds medfølgende  support hos  mig   på  www.summasupport.dk  - ligesom  KLIPPEKORT  til  support  kan erholdes  der

Er du  istedet  til  en  løsning,  der  rummer flere  muligheder  for udbygning  (i  alle  retninger  i  et  databaseopbygget program)  kan  jeg istedet  pege  på programmet  AESIRAS  -  som  har  en  startversion  som  hedder AESIRAS EXPRESS    bygget  i  den  gratis  database  Microsoft 2005 Server Express  (deraf navnet).      Her  kan  du  købe  en startlicens  for  1.995,-  + moms    Hertil kommer så  et årligt opdateringsgebyr  på beskedne  239,-  + moms. 

Her får du  mulighed  for  at  bogføre  2.500 posteringslinier  årligt  (imodsætning til  2.000 ditto i E-conomic).  Du kan bogføre  finansbilag   Du kan  registrere  Salgs- og Købsfakturaer  indenfor rammen af  de 2.500 posterringslinier  (svarer til  830  finansbilagsnr.  alene  -   eller  500 finansbilag og   et antal  fakturanr.   (antal afhængig af antal fakturalinier pr. fakturaer)).  OVerstiger dit  posteringslinieantal -  opgraderer du så  til  den  fulde udgave  =  et  modul mere  til  1.995,- + moms.  Er  du  "nød" til  det  må  man  også  formode at  pengene er  til  det.  Til gengæld  er  der  indbygget  OIO-fakturering i  såvel Express  som  den fulde version.  Ligesom  du  kan  indscanne købsbilag  som  PDF-bilag,  som  så     kan  tilgåes  af en  adhoc bogholder  eller  din  revisor  kan  kigge  dine  bilag  efter  via  netadgang   uden  at  du skal til  at  postforsende  bilagsmappen. Smart  ikke....   Denne  scanningsfacilitet  koster i  E-conomic 49,- kr. ekstra om  måneden.

Er  du  mere  til  den lidt mere  uforpligtende  leje pr. måned - så  kan det også lade  sig  gøre i AESIRAS.  Koster  99,- pr. måned  for Express udgaven  og  198,-  for  den fulde version  - begge  + moms.   Der  kan  så  bygges  en  100% integreret  webshop  på den fulde version  for   1.995,- i køb - henholdsvis  99,-  pr. måned  i  lejeløsningen.  Ved leje  tegner man sig  for  min. 3 måneder fremadrettet.   D.v.s.  igang  med  en  webshop  med  økonomiprogram  for under  en  tusse i start-op omkostning.  Det  kan  vist ikke gøres billigere.

Du  kan  se  mere til AESIRAS løsningen  på min side  www.webshop-plus-aesiras.dk     samt  jeg  er  for mit  eget  vedkommende  ved at etablere  en webshop for  et  vinforhandlingskoncept   på   www.vino-otto.dk   i  dette system

vil  du  høre  mere er du  velkommen til  at  kontakte  mig  for  nærmere  -  hjælper  gerne  med  opsætning  af  prøveversioner  af  begge programmer, hvis du  konnekter via  mine side  og henter  programmerne  hjem

mvh

Otto B. Petersen

 

 

Fra København
Tilmeldt 27. Jan 10
Indlæg ialt: 129
Skrevet kl. 11:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jesper, det lyder som om e-conomic kan klare dit behov.

For det første er vores system helt og holdent online, d.v.s. det afvikles vis browsere, også Safari, som du sikkert bruger på din Mac. Endvidere er det standard at kunne lave fi-kort i e-conomic, såfremt du har et fi-nummer (som du jo har), og så har vi selvfølgelig indlæsingsfaciliteter fra bank og pbs, så du kan få alle dine betalinger læst ind, fremfor at skulle taste dem.

Alt dette og meget mere fra 149,- pr. mdr. ingen opstarts omkostninger.

Og så har vi en omfattende online hjælp, forunden vores gratis hotline.

Har du brug for yderliger information, så kan du se vores hjemmeside, eller kontakte mig pr. mail eller telefon.

 

Tilmeldt 17. Nov 10
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 20:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jesper..

Jeg bruger et online regnskabsprogram der kan udskrive fakturaer med Fi nr. 

Her er lige nr. og E-mail på ham du kan få det af..

Mobil. 42422118

E-mail Leif@serup.dk

Mvh. Martin

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)