Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

HAN FÅR DE VARMESTE ANBEFALINGER HERFRA!!!

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 14995
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 16:16
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 5 person

Hvor skal vi begynde, og hvor skal vi næsten slutte...

Dette er vores HELT!

Vi løb ind i et af de problemer, som har været hæftigt diskuteret herinde, nemlig kopiering af tekster.
En anden side, ik en konkurrente (sidens navn og info er uinteressant, og holdes hemligt), fandt nogle af vores tekster rigtig gode, og valgte at kopiere dem direkte.
Det betød vi gik fra en top 15 placering på nogle søgeord, til ik engang og ligge i top 100... KATASTROFE!

Men så var vi heldige at Kristian fra Simply Law lige havde lanceret sit nye koncept!

Han blev kontaktet klokken 5 om morgenen, og allerede ud på eftermiddagen var kravet mm gjort klar.
Vi brugte 1-2 timer på, at sikre vigtige eksterne beviser, og lod ellers Kristian om resten.

Dagen efter var kravet sendt til krænkeren, og 48 timer efter sagens start, er der indgået forlig i sagen!!!

Så Kristian får hermed vores varmeste anbefalinger med på vejen, og vi vil fremadrettet tilknytte ham fast til sådanne sager!

Kristian er:

- Nem og behagelig at snakke i tlf med
- MEGET seriøs
- Kunde orienteret! Han tænker næsten mere på vores krav, end vi selv gjorde
- Hurtig og effektiv
- Meget veldokumenteret
- Meget overbevisende i sin fremførelse af beviser og henvisninger til love/tidligere domme
- Hurtig til at besvare mail og tlf
- Har en fair pris
- Varetager hele sagen, så vi kan fokusere på vores egen forretning. Dvs alt kommunikation med krænkeren går igennem Kristian! Rigtig nemt og behageligt, især hvis man ik er meget inde i jura...

Så skulle der være andre, som fik tekster, billeder mm kopieret, så kontakt Kristian og få en snak/chat om problemet...

Kristian fortjener de største roser for sit arbejde, og han fortjener god reklame og omtale ligeledes!

Og med dissse ord, kan han holde en velfortjent weekend!

Billige designer Solbriller hos Customfit.eu

Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...

Fra København
Tilmeldt 31. Jan 10
Indlæg ialt: 535
Fra  Edison Law Advokater Skrevet kl. 16:35
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Jeg takker mange gange for de venlige ord. Det er en fornøjelse at levere noget, der virker!

Advokat & partner
Edison Law Advokater

Fra Hadsten
Tilmeldt 29. Jan 09
Indlæg ialt: 4778
Fra  Nielco IT OnlineSynlighed.dk Skrevet kl. 16:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Simply Law:

Jeg takker mange gange for de venlige ord. Det er en fornøjelse at levere noget, der virker!

Tak til Fashion-Seller for at dele dine erfaringer.

Har da lige noteret Kristian på min emergency call liste. Skype-Smile

Dbh. John

 

OnlineSynlighed.dk | Søgemaskineoptimering (SEO), Google Ads, Facebook Annoncering og Online Reputation Management.
Kontakt os på mail@onlinesynlighed.dk eller telefon +45 70 13 63 23
Jeg er partner i UlovligKopiering.dk, der hjælper virksomheder, som får kopieret online indhold.
Find mig på LinkedIn

Fra København
Tilmeldt 7. Oct 07
Indlæg ialt: 680
Fra  Safegear ApS SorteSokker.dk Skrevet kl. 16:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har også brugt Holte til en bred vifte af opgaver, og han leverer dem perfekt :-). 

Jeg kan også klart anbefale ham. Han er dygtig og ved 100 % hvad han laver.

Dbh. Yngvi

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)