Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Brug af flere adwords på en hjemmeside

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra København
Tilmeldt 13. Jun 10
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 20:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Alle.

Jeg har læst en masse af indlæggene på Amino og er blevet meget inspireret, så jeg måtte blive medlem.

Jeg har læst en masse og adwords men har et spørgsmål, jeg ikke synes at jeg finde svaret på. Der er her en masse eksperter så jeg vil høre om der er en, der kan hjælpe.

Jeg vil oprette en hjemmeside, hvor jeg løbende skal tilføje forskellige indlæg. Disse indlæg omhandler forskellige emner, dog er det indenfor samme hovedområde. Man kan have 3 google adwords "områder" side. Man indtaster i google (som jeg har forstået) nogle ledeord, man ønsker skal ligge til grund for de links, man får fra google. Gør man det 3 gange så man får koden til de 3 adwords "områder"? Er det korrekt forstået?

Hvis man på samme hjemmeside men på nogle forskellige sider ønsker forskellige adwords, kan det lade sig at gøre? Altså på side www.minside.dk/sidea.html skal der være adwords med søgeordene aa, bb, cc, dd. På www.minside.dk/sideb.html skal der være adwords med søgeordene bb, ff, gg, hh.

Det er lidt svært at forklare, men jeg håber at det giver mening. Ellers sig meget gerne til.

På forhånd tak.

 

Fra Vester Skerninge
Tilmeldt 12. Jun 08
Indlæg ialt: 514
Skrevet kl. 20:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg tror du mener Google Adsense.

Google finder selv ud af hvilke reklamer der skal være på din side. Google læser dit indhold på siden og finder reklamer der passer dertil. Dvs. den eneste måde du kan påvirke valget af reklamer på er, at skrive en tekst om f.eks. mobiltelefoner, hvis det er reklamer for mobiltelefoner du ønsker på din side.

Fra Nykøbing Falster
Tilmeldt 17. Jul 08
Indlæg ialt: 5906
Fra  Casper Schneidereit A/S Skrevet kl. 20:16
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person
Fra København
Tilmeldt 13. Jun 10
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 09:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Tobias og Casper.

Ja, det er Adsense - my mistake.

Casper> Det var et lærerigt indlæg, der gjorde mig klogere. Tak for hjælpen.

 

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)