Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvor mange antal varer på ens webshop?

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)
Tilmeldt 30. Apr 10
Indlæg ialt: 28
Skrevet kl. 19:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle Amino'er,

Jeg har en idé i hovedet om en webshop.  Men er lidt i tvivl om man skal have et minimum antal varer. Man skal nok ikke, men hvad ville være bedst for shoppen og indtjeningen? Så hvor mange varer vil I råde mig til at have på en webshop til at starte ud med?

Tilmeldt 19. Mar 07
Indlæg ialt: 467
Skrevet kl. 19:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Kommer jo an på tusind ting. Mest vigtigt er branche og prisniveau?, og dine ambitioner for hvor hurtigt du vil levere, og derudover hvor hurtigt du kan få nye varer hvis du får udsolgt. Og hvor meget vil du bruge på markedsføring, så det kommer jo an på hvor meget du forventer at sælge osv osv osv osv osv.

Der er jo forskel om man sælger Ferrarier til flere millioner, eller lightere til 2 kr...

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 14999
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 19:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvilken branche er der tale om?

Sælger du B&O, så behøves du nok ik et ret stort udvalg, da kunderne går efter få produkter, og ved hva de vil have...

Sælger du derimod CD´er, så er du nok nødtil at have et par tusinde varenumre, for ellers er udvalget ik bredt nok, og du vil tabe i konkurrencen med de andre webshops...

Så alt afhænger af branche, varetype samt kundernes adfærd indenfor kundesegmentet!

Billige designer Solbriller hos Customfit.eu

Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...

Tilmeldt 30. Apr 10
Indlæg ialt: 28
Skrevet kl. 20:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Det handler om en shop med Gadgets á la Gadgets.dk.

Fra Vester Skerninge
Tilmeldt 12. Jun 08
Indlæg ialt: 514
Skrevet kl. 20:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Et sted mellem 2 og 1000... Hvis du vil have et godt svar og noget som du kan bruge bliver du altså nød til at uddybe lidt mere...

Vil du sælge nøjagtig de samme gadgets som Gadget.dk eller skal det være mere eksklusive gadgets... Prøv at fortæl lidt om hvilke produkter du har i tankerne, udover det skal være gadget...

Fra Vester Skerninge
Tilmeldt 12. Jun 08
Indlæg ialt: 514
Skrevet kl. 20:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Det ser ud til at Gadget.dk har et sted mellem 200 og 300 produkter på deres side, så mon ikke det er dét du skal sigte efter??

Tilmeldt 4. May 10
Indlæg ialt: 49
Skrevet kl. 21:25
Hvor mange stjerner giver du? :

hvis du vil have en succesfuld gadget operation så bliver du nød til at enten at have super fede eklusive gadgets i fåtal eller mange regulære gadgets til en billig penge.

Imagination is better then knowledge

The ultimate Operating system  release candidate comming soon.

Tilmeldt 30. Apr 10
Indlæg ialt: 28
Skrevet kl. 09:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Den skal for det meste have billige ting i prisklassen 25-200...

Jeg har kun tre varer at ligge ud med indtil videre... Så hvis nu jeg startede den når jeg havde 25? Ville det være fint?

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 10:08
Hvor mange stjerner giver du? :

August: slå lige dim Pm til ;)

Tilmeldt 6. Jun 10
Indlæg ialt: 31
Skrevet kl. 10:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er i dag tingene skal foregå ikke om 1 måned :)

smæk dine 3 varer op, til en rigtig god pris! så du måske kun tjener til et par håndmader.. så får du nogle kunder som slår til. så næste gang de kigger forbi så har du 10 varer... til en bedre fortjeneste for dig end før, og da de var fuldt tilfredse med servicen fra første gang ved de, at de ikke bliver skuffet :) næst gang har du din første målsætning på 25 varer... 

foreskellen på den her måde og så det du foretrækker er: du har nu allerede opbygget en kundegruppe, som kan li at handle hos dig. du har haft 1 måned mere til at folk kan kende din webshop. når prisen var så konkurrence dygtig vil dine kunder begynde at promovere for din webshop overfor bekendte.. og nu er du igang :)

 sådan ville jeg kører showet.

M.v.h Kevin H

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)