Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Skal bruge en ny bærbar

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Fra Maribo
Tilmeldt 29. Mar 10
Indlæg ialt: 356
Skrevet kl. 10:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer

Jeg står og skal bruge en ny bærbar pc, har kigget lidt rundt på nettet men syntes det er en jungle at finde rundt i.

Er blevet lidt lun på en acer eller hp, men alt det der med størrelsen på den aner jeg intet om

Jeg skal bruge den til firma så gerne en der er lidt plads på

Nogen der kan anbefale et sted at købe sådan en og hvor der også er lidt service hvis der skulle ske noget med den

Med Venlig Hilsen

Lars

Fra Vejle
Tilmeldt 9. Feb 09
Indlæg ialt: 86
Skrevet kl. 10:36
Hvor mange stjerner giver du? :
Tilmeldt 24. Oct 07
Indlæg ialt: 206
Skrevet kl. 10:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis du bor i københavnsområdet kan jeg anbefale Amager Electronic. 32 58 82 00. De har eget værksted, butik og tid til den enkelte kunde.

Fra København
Tilmeldt 11. Jun 08
Indlæg ialt: 661
Fra  Signifly ApS Skrevet kl. 10:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Mht. service har jeg fantastiske erfaringer med computer-city. Du kommer dog til at betale en sjat mere end på webshops, og udvalget er ikke prangende.

Jeg købte min egen laptop (lenovo x200 tablet) på laptops.com, som jeg er blevet utrolig glad for. Jeg har dog opgraderet den med en 256 gb SSD og ekstra ram, hvor især SSD'en gjorden en verden til forskel for både ydeevne og batteritid. Den kan faktisk holde op imod 10-11 timer nu, og med mit ekstra batteri og indbygget modem til mobilt bredbånd kan jeg virkelig være mobil.

Jeg vil gerne prøve at guide dig til en god bærbar, men du må sige lidt om hvad du skal bruge den til og hvad den må koste.

Boldrer mig med de kreative wunderkids i Signifly - et Digitalt Bureau i København. Altid en god Amino-pris.

Tilmeldt 9. Feb 10
Indlæg ialt: 12
Skrevet kl. 10:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Ole Stanstrup:
Til firmabrug vil jeg anbefale en Lenovo eller Toshiba.

Jeg står selv og skal have ny bærbar her henover sommeren, så jeg vil høre, om du (Ole) kan anbefale nogle bestemte modeller? Har i forvejen kig på Lenovo, men er i tvivl om hvilken...

(Lars: Håber det er OK, jeg "låner" din tråd?) 

Tilmeldt 24. Oct 07
Indlæg ialt: 206
Skrevet kl. 10:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Lenovo T410 - god allrounder - stærkt chassis - overlegen ydeevne.

Fra Vejle
Tilmeldt 9. Feb 09
Indlæg ialt: 86
Skrevet kl. 10:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej LRA

Jeg sender dig en PM så Lars ikke får forstyret sin tråd.

Ole

Fra Maribo
Tilmeldt 29. Mar 10
Indlæg ialt: 356
Skrevet kl. 13:22
Hvor mange stjerner giver du? :

LRA helt i orden du låner tråden Geeked

Jeg vil da prøve at kigge lidt på lenovo og toshiba, og tak for hjælpen ind til videre

 

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)