Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvad gør man når man har 2 facebookprofiler?

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 25. May 10
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 11:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej!
Er der nogle der kan svare mig på følgende spørgsmål:

hvorfor kan jeg ikke interagere på andres FB-profiler (skrive på væg, melde mig i grupper mv.) med min nye facebookgruppe? (jeg har allerede en personlig facebookprofil, og det ser ud til at min nye rangerer under min første, og derfor er det mig som privat person fra min første facebookprofil, som interagerer og henviser tilbage til)

Jeg ved at der er mange andre herinde som har samme problem som jeg, for jeg har spurgt alle jeg kunne komme i tanker om og de ved det faktisk ikke på trods af at de er social media folk.. men det er nyt for os alle, men et vigtigt værktøj. så hvis nogen har et bud, vil det være super:-)

Min nye facebookgruppe hedder Primadonnaprojektet forøvrigt:-) og er et forum for kvindelig selvudvikling og livskvalitet.

dbh. Grith Mandrup-Poulsen

Fra Århus
Tilmeldt 2. Feb 09
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 13:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har selv samme problem. Men det ser ikke ud til at der er nogen funktion på facebook til dette endnu. Fandt en tråd under facebook-debatforum der behandler emnet. Men selvom den startede for et år siden så ser det ikke ud til at der er fundet en løsning endnu, desværre.

http://www.facebook.com/topic.php?uid=10381469571&topic=8621#topic_top

/Flindt

Tilmeldt 24. Jun 10
Indlæg ialt: 11
Skrevet kl. 13:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Grith!

Det er en funktion der er mange der har efterspurgt, men som med rinlig stor sikkerhed aldrig bliver lavet af Facebook, der er mange grunde hertil, men den største er at Facebook ikke ønsker at Firmaer aktivt "presser på" nye brugere, igennem andre kanaler end deres betalte markedsføring, eller gennem anbefalinger til fra gruppens medlemmer til deres venner på FB.

Der er dog et lille "Men" eller et workaround der virker på Facebook Pages (Fan sider) beskæftiger mig primært ikke med grupper, da de kun er designet til mindre grupper af folk der alle kender hinanden, ikke til firmaer! Eftersom du ikke kan skrive på andres profiler direkte, kan du benytte dig af "@".

Lad os sige at du har et band og gerne vil skrive noget på "Tivoli"'s Facebook side, da du spiller koncert der fredag aften, skriver du (På din egen væg!) eks. -> "Spiller fredag aften i @Tivoli Kom og hør mig!"

Dette vil så blive vist på din egen sides væg (Med et link til tivoli også), samt vises på "Tivoli's" facebook væg da du har "Tagget dem" i beskeden.

Der er ikke så mage der kender tricket, men det er nyttigt ;)

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 13:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg "låner" lige tråden til et tilsvarende spørgsmål:

Er der noget i vejen med fra facebooks side at have to private profiler? På to forskellige sprog?

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 12:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg bumper lige tråden i håb om at en har et svar parat..

Må man have to privat profiler på facebook eller er det ulovligt? for to forskellige lande altså..

Tilmeldt 25. May 10
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 16:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej jakob,

tak for dit svar, jeg prøver det.

dbh. Grith

Fra Randers SØ
Tilmeldt 26. Sep 08
Indlæg ialt: 420
Fra  Proteininfo.dk Tonerland.dk Skrevet kl. 17:04
Hvor mange stjerner giver du? :
Om man må? Ved jeg ikke, men jeg kender mange der har 2 profiler. Det eneste krav er at du har 2 emailadresser. Men hvorfor er det at du vil have 2??

2 webshops med Printerpatroner - Strømper - Disneyland Paris tilbud - Ja, en fin blanding :-)

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)