Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

E-conomic vs Saldi

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra Århus
Tilmeldt 15. Jan 10
Indlæg ialt: 353
Skrevet kl. 17:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Har kigget lidt på Saldi og E-conomic – ud over designet/brugervenlighed og pris, er der så nogen nævneværdige forskellige på de to i features?

Fra Albertslund
Tilmeldt 17. Jan 06
Indlæg ialt: 633
Fra  AgerCon Skrevet kl. 16:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Funktionaliteten i SALDI kan du se på vores Funktionsliste.

Jeg ved ikke, om e-conomic har en lignende liste, så der kan sammenlignes funktionalitet for funktionalitet.

I stedet for at se på funktionslister, så undersøg hvilke arbejdsgange, du har behov for i din virksomhed og få dem understøttet med et system.

Så det var lettere at rådgive om, hvilket system, som passer bedst, hvis du beskriver dine behov - selvfølgelig kan funktionslisterne benyttes til inspiration, men der er meget forskel på behovene i de enkelte virksomheder - også din.

Og der skal ikke kun kigges på det nuværende behov, men også det fremtidige - og der kan hurtigt blive behov for hurtigt at systemet skal kunne noget mere eller håndtere flere medarbejdere med forskellige rettigheder.

Når det ikke drejer sig om funktionalitet, så er de største forskelle på SALDI og e-conomic:

  • SALDI er Open Source og kan frit hentes, installeres samt benyttes på egen server (Linux anbefales).
  • SALDI har en gratis tjeneste uden tidsbegrænsning.
  • I SALDI kan sikkerhedskopier udlæses og indlæses som man ønsker.

Med venlig hilsen

Fra Århus
Tilmeldt 15. Jan 10
Indlæg ialt: 353
Skrevet kl. 17:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg kommer til at have samhandel med udlandet, så det er vigtigt at den understøtter det - herunder listesystemet.

Fra København
Tilmeldt 27. Jan 10
Indlæg ialt: 129
Skrevet kl. 11:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Peter, jo der er forskel mellem e-conomic og Saldi, og mon ikke man kunne lave en hel liste over forskelle. Men jeg vil da anbefale at du tager en gratis demo af begge systemer, og prøver at gennemgå de arbejdsrutiner, du kommer ud for, så får du syn for sagen.

Og naturligvis har e-conomic moms opgørelse med listeangivelse/grundlag.

Min kollega fra Saldi efterlyste en oversigt over funktionalitet, den ligger på vores hjemmeside og kan ses her

Alle vores online medier er naturligvis til rådighed, hvis du skulle få brug for hjælp, og det samme gælder for vores gratis hotline.

Her kan du se alle dine support muligheder

Såfremt du har behov for yderligere information er du velkommen til at kontakte mig for yderligere.

 

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)