Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Idé til webbutik?

Side 2 ud af 2 (19 indlæg)
Fra Aalborg
Tilmeldt 10. Apr 08
Indlæg ialt: 10
Skrevet kl. 14:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Dennis

 

Mange har drømmen om at lave en forretning der giver penge med en lille indsats. Der findes også sådanne ideer, men de fleste kræver hårdt arbejde at få til at lykkedes.

 Jeg har den modsatte problem stilling, jeg har mange forretnings ideer, primært relateret til internettet. Men de kræver alle en ildsjæl til at få dem til at lykkedes. 

Hilsen Asger

Fra Aarhus
Tilmeldt 20. May 09
Indlæg ialt: 1367
Fra  Market Extensions Styrpaavarmen Skrevet kl. 18:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Har ikke lige et genialt koncept du kan benytte dig af, men vil bare lige give dig thumbs up for de sider du har under referencer - de er super fede !

Hos www.bedrenaetter.dk sælger jeg alt til soveværelset. Skal du have en ny seng? 

Fra Århus
Tilmeldt 18. Jan 10
Indlæg ialt: 481
Fra  Billigmagento.dk Skrevet kl. 22:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Asger-MF:

Hej Dennis

 

Mange har drømmen om at lave en forretning der giver penge med en lille indsats. Der findes også sådanne ideer, men de fleste kræver hårdt arbejde at få til at lykkedes.

 Jeg har den modsatte problem stilling, jeg har mange forretnings ideer, primært relateret til internettet. Men de kræver alle en ildsjæl til at få dem til at lykkedes. 

Hilsen Asger

share :D

 

Fra Gistrup
Tilmeldt 13. May 09
Indlæg ialt: 2186
Fra  Tex-tryk Broderi og tryk på tøj i Aalborg Skrevet kl. 22:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har en rigtig god ide. :) som passer rigtig godt på det du beskriver. 

Jeg har en del produkter som skal ligges ind i en shop og søger en som dig. 

Du får efter de er lagt ind dig egen dropship shop gennem mig. Produkterne er noget jeg handler med og de er ok nemme at sælge. Kontakt mig hvis det er noget :)

Mine hjemmesider: Tryk på tøj -  Tryk på t-shirts

Fra Valby
Tilmeldt 7. Aug 09
Indlæg ialt: 140
Fra  Monera ApS Skrevet kl. 13:09
Hvor mange stjerner giver du? :

En hel anden retning du kunne gå, er at tjene på affiliate aftaler..

Nu er du glad for IT og hjemmesider.. Indenfor det område må du have en del viden, og sikkert også nogle områder hvor du har noget special viden.. Det du så kan gøre, er at oprette en blog/hjemmeside hvor du deler den viden.. 

På denne blog kunne du så på en intelligent måde reklamere for relevante produkter indenfor din kategori. Man skal kunne affiliate aftaler går helt op til 50-60% i indtjening.

Du kan eventuelt læse "Gary Vaynerchuk - Crush it!" lige om det her.

Har du ander spørgsmål, skriv til mig! :-)

... Og held og lykke!

Er i gang med at lave verdens bedste inkassobureau hos Likvido Inkasso.

Tilmeldt 23. May 08
Indlæg ialt: 3316
Fra  Easypie ApS Skrevet kl. 12:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Smid mig en besked :)!

Tilmeldt 8. Jun 10
Indlæg ialt: 566
Skrevet kl. 12:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Jeg håber ikke du regner med, at du opretter en webshop og så kører den af sig selv.!

Der skal bruges med tid og penge på gøre den kendt. Konkurrencen er hård, meeeen har du mod og lyst og even til slå igennem, så synes jeg du skal kast dig ud i det.

Du kan sælge Frugter.:)

Markedsføringsforum - kom og være med!

Fra København
Tilmeldt 7. Oct 07
Indlæg ialt: 680
Fra  Safegear ApS SorteSokker.dk Skrevet kl. 22:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Dennis,

For det første skal man passe på med at starte en webbutik fordi man gerne vil tjene lidt ekstra ved siden af. Så nemt er det bare ikke.

Og så er spørgsmålet så, om der er økonomisk sammenhæng i det for dig, at investere i en webbutik og så kun gå halvt ind i den, i stedet for at beholde de penge og bruge dem på noget andet i første omgang, eller gemme dem. En webbutik, som er optimeret og fungerer rigtigt godt koster en del, hvis man er på SU. Efter min mening får man ikke nogen god webshop uden at bruge min. 30-40.000kr.. 

Anyways. Når du nu kaster dig ud i det, så sørg for at få de fleste processer automatiseret. Få dropshipping aftaler så du ikke binder kapital i lagre, få moduler til webshoppen til håndtering af dropshipping. Få evt. aftale med lagerhotel (hvis nogle varer skal være på lager). Sørg for evt. at partne op med en, som kan design eller programmering, så intern udvikling bliver så billigt som muligt.

Jeg håber du kan bruge noget af dette til noget. Jeg har været igennem processen mange gange og både dummet mig, og fået noget rigtigt positivt ud af det :-).

Dbh. Yngvi

Tilmeldt 14. May 06
Indlæg ialt: 127
Skrevet kl. 10:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Yngvi,

Nu snakker du bl.a. omkring udgifter til opstart af webshop m.m. Det var fordelen bl.a., at jeg selv er webudvikler og til dels designer. Så der er mange af start udgifterne, som man hurtigt kan spare.

Til jer alle:

Jeg kan til jer alle fortælle, at min konklusion blev, at jeg vil gøre mere for at udnytte mine kompetencer. Dvs. at jeg i stedet for at forsøge at tjene penge på bl.a. en webshop, så vil gøre mere ud af web- og softwareudvikling. Jeg fik sat nogle AdSense annoncer op til nogle søgeord der matcher mine kompetencer. Det har allerede givet mig en del forespørgsler og en specifik opgave som er fuldført.

Tak for alle jeres svar i denne tråd. Ha' det godt alle sammen!

Mvh. Dennis

Side 2 ud af 2 (19 indlæg)