Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Den geniale Ipad er en god forretning

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)
Fra Dongguan
Tilmeldt 26. May 09
Indlæg ialt: 316
Fra  South China Trading Ltd. Skrevet kl. 09:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle sammen.

Jeg producerer i øjeblikket Ipad cases til Amerikanerne, og deres elskede Ipads.

Nu vil jeg så høre om der skulle være nogle på Amino der har salgskanaler til den slags? Det kunne jo hurtigt blive en god forretning.

MVH

Lars

South China Trading Ltd.  Tilbyder vores årelange erfaring til seriøse Aminoer der overvejer Produktion i Kina.

Fra København
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 975
Fra  Ubivox ApS Skrevet kl. 09:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvordan ser de ud? :)

Fra Dongguan
Tilmeldt 26. May 09
Indlæg ialt: 316
Fra  South China Trading Ltd. Skrevet kl. 09:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Oscar  og andre

De cases vi har i produktion lige nu er lavet efter samme princip som Apples eget design med hensyn til at kunne stå og ligge, samt det samme system hvor Ipad'en sidder i., Jeg kan sende billeder til interesserede. 

Omslaget  er sort kunstig krokodille læder (ret 80'er agtig) , men kan laves i næsten alle materialer og farver.

South China Trading Ltd.  Tilbyder vores årelange erfaring til seriøse Aminoer der overvejer Produktion i Kina.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 09:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Er der lavet en webshop / konfigurator til dit produkt? Ellers vil jeg gerne sætte det op, hvis vi kan lave en fornuftig aftale.

Fra Køge
Tilmeldt 22. Mar 10
Indlæg ialt: 484
Fra  IT Operators Aps Skrevet kl. 09:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Lars. 

Du kan evt. henvende dig på www.iphonegadget.dk og høre om de vil sælge nogen af dine produkter

Mvh. 

Kim

IT Operators Aps - Professionel IT Service og Support 

Fra Dongguan
Tilmeldt 26. May 09
Indlæg ialt: 316
Fra  South China Trading Ltd. Skrevet kl. 09:52
Hvor mange stjerner giver du? :

SDK-   Jeg har ikke nogen webshop til dette produkt da jeg jo blot producerer disse for mine kunder.

Kim-   Tak for ideen,  men jeg tænker også lidt mere i retningen af måske at finde en gut der leverer til disse webshops og lignende, og på den måde kan aftage lidt større mængder,   men jeg vil da bestemt prøve at tage kontakt til dem.

South China Trading Ltd.  Tilbyder vores årelange erfaring til seriøse Aminoer der overvejer Produktion i Kina.

Fra Odense S
Tilmeldt 6. May 10
Indlæg ialt: 43
Skrevet kl. 09:54
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra Helsingør
Tilmeldt 23. Nov 06
Indlæg ialt: 992
Fra  Hvorfor kan man ikke slette sin virksomhed fra Indeks? Skrevet kl. 10:06
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra Dongguan
Tilmeldt 26. May 09
Indlæg ialt: 316
Fra  South China Trading Ltd. Skrevet kl. 10:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Mails er på vej til de forskellige.

 

Peter Lauge-  Jeg kan godt se det er en fin kasse den der,  men den koster jo næsten 400 dkk  og så skal man jo stadig ud og købe en anden for at kunne stille sin Ipad op for at se film,  eller for at skrive på den.

South China Trading Ltd.  Tilbyder vores årelange erfaring til seriøse Aminoer der overvejer Produktion i Kina.

Tilmeldt 7. Apr 10
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 11:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Lars

Kontakt venligst iPhoneGadget.dk på 70 27 47 16, så kan vi måske finde ud af noget.

 

Med Venlig Hilsen

 

Christian Dilling.Hansen

PhoneGadget ApS / iPhoneGadget.dk

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)