Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Tøjimport fra Bangladesh

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 30. Apr 09
Indlæg ialt: 9
Skrevet kl. 13:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg håber, på at der sidder en erfaren iværksætter derude, som kan give mig et godt råd.

Jeg og et par forretningspartnere er ved, at uarbejde et nyt tøjbrand. Vi er efterhånden kommet så langt, at vi skal til, at have produceret det første parti. Tøjet produceres i Bangladesh og vil herefter blive fragtet til DK, hvor det vil blive videresolgt.

Da jeg ikke har tidligere erfaring med import vil jeg høre om der sidder en derude, som kan anbefale en speditørvirksomhed, som hjælpe med parpirarbejdet, når varerne shippes fra Bangladesh til København???

Mvh Benjamin

Tilmeldt 9. Oct 08
Indlæg ialt: 99
Skrevet kl. 23:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Benjamin,

Jeg har eget speditørfirma og kan hjælpe dig med fragt og nødvendige papirer mv. ved import forsendelser fra Bangladesh. Kan endvidere henvise til andre producenter hvis det ønskes...

Herlige hilsner - Sune

 

Import Consulting and Services

Tlf: 23235786  / email: ics@forwarder.dk

 

Tilmeldt 30. Apr 09
Indlæg ialt: 9
Skrevet kl. 16:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Sune

Det er alletiders - vi skal lige have dannet os et overblik over, hvor meget vi ønsker hjælp til. Sender dig en mail, så snart har fået det.

 

Mvh Benjamin

Tilmeldt 23. Aug 08
Indlæg ialt: 40
Skrevet kl. 22:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg kan muligvis hjælpe dig - dog spænder jeg lidt bredere :)

 

Erfaringer er som produktudvikler i textil design/ kontroller inden for brands / textil varer, læder varer m.v

min partner tager sig af fragt spørgsmål og speditør arbejde.

og har erfaring med handel i Bangladesh

 

og vi hjælper gerne til - også i forbindelse med afklaring af kontrol af vare partier - kvalitet og antal.

desværre er der mange der brænder fingrene på nettop dette.

 

Tilmeldt 15. Jul 10
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 09:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Benjamin,

 

Jag har precis flyttat från SVERIGE till københavn att expandera min apparel business i skanvinavien. Jag er faktiskt från Bangladesh och kan hjälpa företag med bästa outsourcing . Jag jobbar med sample design, kläder produktion, logistics och m.m. Du kan kontakta mig och jag kan ge dig alla sorts råd och kanske vi kan samarbeta.

 

MVH

 

SHIBLY
e.mail: shibly.ahm@gmail.com

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)