Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

De Oliveira Talkshow endelig med egen kanal :-)

Side 2 ud af 5 (41 indlæg)
Fra Give
Tilmeldt 4. Nov 07
Indlæg ialt: 912
Skrevet kl. 13:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Thomas,

Jeg kan slet ikke finde "Om TDO" siden?

Mvh

Lars Hyldegård

Tilmeldt 28. Sep 07
Indlæg ialt: 1312
Skrevet kl. 13:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Lars Hyldegård:

Jeg kan slet ikke finde "Om TDO" siden?

http://deoliveiratalkshow.dk/om/

Tilmeldt 26. May 10
Indlæg ialt: 66
Skrevet kl. 14:01
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 3 person

Et sympatisk spørgsmål men er amino internettets svar på troldspejlet som kørte på tv engang jeg husker thomas tideligere nævnte at amino er et sted hvor iværksættere mødes for at hjælpe hianden, men jeg troede at det var forretningsmæssigt ?

Fra København
Tilmeldt 28. Nov 09
Indlæg ialt: 27
Skrevet kl. 14:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg synes det er fedt det du har fået stablet på benene, indtil videre en skøn blanding af politik og iværksætteri.

Prøv at sætte lidt tekst op som understøtter dine videoer, så de ikke bare kommer til at stå alene. Jeg vil eksempelvis gerne høre i hvilken forbindelse du lige faldt over Lars Løkke, og ikke mindst en opfølgning af hvad du mener om det han siger.

Jeg er ikke i tvivl om at der er mange der gerne vil høre hvad du siger og mener (selvom du har en sjov jysk accent :p ). Det som Thorborg er rigtig god til er ikke kun hans viden osv. men mere at han kan skabe den der positive energi, som gør at nærmest ligemeget hvad han snakker om, så er man glad og inspireret bagefter.

 

Rigtig fedt initiativ, som helt sikkert bliver værd at følge :)

Fra København Ø
Tilmeldt 30. Aug 08
Indlæg ialt: 1601
Skrevet kl. 14:10
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

1057:

Et sympatisk spørgsmål men er amino internettets svar på troldspejlet som kørte på tv engang jeg husker thomas tideligere nævnte at amino er et sted hvor iværksættere mødes for at hjælpe hianden, men jeg troede at det var forretningsmæssigt ?

Nu er jeg ikke blandt Thomas største fans, men jeg kan sagtens se rimeligheden i, at han stabler en side på benene, som han har gjort. Han barsler jo med mange ideer, og gør sig nogle forretningsmæssige erfaringer, som andre kan være interesserede i.

På Amino er der højt til loftet - det omfatter også, at man giver sådan en ung fyr som Thomas plads og motivation til at udvikle sig.

Fra København
Tilmeldt 28. Nov 09
Indlæg ialt: 27
Skrevet kl. 14:11
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 2 person

1057:

Et sympatisk spørgsmål men er amino internettets svar på troldspejlet som kørte på tv engang jeg husker thomas tideligere nævnte at amino er et sted hvor iværksættere mødes for at hjælpe hianden, men jeg troede at det var forretningsmæssigt ?

Det er forretningsmæssigt. Jeg logger aldrig på amino uden at have slips på!

Men faktisk så er det som De Oliveira laver faktisk en hjælp til os, det er en inspiration til hvordan man kan brande sig selv. Samtidig hjælper vi ham med kommentarer, feedback og ved at vise at det han laver har værdi for andre. Det kan nærmest ikke komme tættere på ånden bag Amino :)

Tilmeldt 30. Oct 09
Indlæg ialt: 5361
Skrevet kl. 14:16
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

1057:

Et sympatisk spørgsmål men er amino internettets svar på troldspejlet som kørte på tv engang jeg husker thomas tideligere nævnte at amino er et sted hvor iværksættere mødes for at hjælpe hianden, men jeg troede at det var forretningsmæssigt ?

Jamen har du ikke selv svaret Mortenwold? Du har jo selv søgt gratis hjælp til noget privatøkonomisk i en sag mod en bank, det har vel ikke så meget med virksomhed eller iværksætteri at gøre eller?

Så skulle jeg så svare i din tråd om Amino nu er blevet internettes svar på TV3´s gældsfælden?

Køb ren argan olie her

Tilmeldt 26. May 10
Indlæg ialt: 66
Skrevet kl. 19:27
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Jeg blev også sat grundig på plads af Thomas han forklarede mig på det kraftigste hvad amino skulle bruges til ligeom han icenesatte Snydt af en amino? ´

Jeg synes bare det er forkert at give ham så lang snor som i siger at der er  højt til loftet men Thomas selv har ikke så højt til loftet og han er særdeles velformulerende men den måde han gør tingene på strider lidt imod at han skal være sjovSmile

Tilmeldt 30. Oct 09
Indlæg ialt: 5361
Skrevet kl. 19:37
Hvor mange stjerner giver du? :

1057:
Lagersalg du kan jo selv lave et program der hedder helt solgt eller hvd man nu kalder et mislykket forsøg på at sælge Domænenavne.

Hehe nu kan jeg sq godt forstå du ønsker hjælp mod banken. Men nu skal jeg give dig regnestykket: Købte 50+ domæner til 3500. Solgte 2 af dem til samlet 2150, dermed er ca. 70% af varen betalt ved salg af knap 2% af lageret, så er det god eller dårlig forretning?

Køb ren argan olie her

Tilmeldt 26. May 10
Indlæg ialt: 66
Skrevet kl. 19:40
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

God forretningYes

Side 2 ud af 5 (41 indlæg)