Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Forslag til hvordan jeg finder en plast-productent i Indien

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Fra Skodsborg
Tilmeldt 7. Mar 10
Indlæg ialt: 419
Skrevet kl. 09:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har fået en opgave. Jeg skal finde nogle forskellige plast producenter i Indien og kunne godt bruge nogle indput til hvordan jeg griber det an.

Jeg har tænkt at oprette et engelsk Ltd. i england - det koster ca 1500 kr. jeg har ikke rigtig noget at bruge det til men det giver adgang til den engleske handels afdeling - og de skulle efter oplyst være rigtig dygtige til at hjælpe - og Indien er jo tidligere Engelsk.

Jeg skal besøge virksomhederne i Indien så jeg ville gerne kunne udvælge dem inden og evt. få dem forhåndsvurderet 

Jeg har tidlige fundet virksomheder ved at gå på udstillinger, men har aldrig været i Indien og kender ikke afstande infrastruktur eller bare hvilke udstiller der kunne være relevante at besøge.

Jeg har bare brug for lidt indput 

 

 

 

 

Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12656
Skrevet kl. 09:55
Hvor mange stjerner giver du? :

 

 

toogtoerfem:

Jeg har tænkt at oprette et engelsk Ltd. i england - det koster ca 1500 kr. jeg har ikke rigtig noget at bruge det til men det giver adgang til den engleske handels afdeling - og de skulle efter oplyst være rigtig dygtige til at hjælpe - og Indien er jo tidligere Engelsk.

Hvorfor er det du søger Indiske leverandører til plast?

Det var da nok den mest besynderlige framgangsmåde jeg nogen finde har hørt om!  Hvorfor bruger du ikke bare den indiske ambassades handelsafdeling i Danmark ?? De vil ihvertfald kunne hjælpe dig videre.

http://www.indian-embassy.dk/Pages/Commercial/eco.main.dan.html

Mvh

Ravn

 

Fra Skodsborg
Tilmeldt 7. Mar 10
Indlæg ialt: 419
Skrevet kl. 12:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Ravn du har fuldstændig ret  - årsagen er at den britiske handels afdeling er meget aktiv og dygtige, jeg har nogle engelske leverandører som har fået rigtige meget hjælp af dem, udstillinger i udlande hvor de kun skal betale en del for at være med etc. det kunne jeg så få adgang til for en billig penge. Men det var kun en tanke.

Tak for linket 

 

Fra Khon Khaen
Tilmeldt 17. Feb 09
Indlæg ialt: 198
Skrevet kl. 18:35
Hvor mange stjerner giver du? :

jeg tror bare ikke noget er gratis !

Den danske ambasade ville charge en time betaling og det vil de Engelske nok også!
Hvad vil du forøvrigt med plast produkter fra Indien ?
De har da ikke noget godt omdømme der !

Fra Skodsborg
Tilmeldt 7. Mar 10
Indlæg ialt: 419
Skrevet kl. 19:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej jeg tror heller ikke noget er gratis - og den engelske koster også der er bare bedre er mit indtryk 

Omdømme: Dårligt ? helt ærligt så tror jeg du har ret - men vi ved det ikke rigtigt og vil derfor undersøge det

 

Tilmeldt 17. Jun 10
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 19:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej!

 

Jeg kan muligvis hjælpe dig. Jeg snakker samme sprog og har nogle kontakter dernede.

Har du en mail jeg kan kontakte dig på...

Fra Skodsborg
Tilmeldt 7. Mar 10
Indlæg ialt: 419
Skrevet kl. 19:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej du har slået muligheden for en PM fra kan du ikke sende mig en PM med din mail 

Jeg er meget interesseret 

Tilmeldt 17. Jun 10
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 19:40
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra Herning
Tilmeldt 6. Jan 06
Indlæg ialt: 692
Skrevet kl. 16:55
Hvor mange stjerner giver du? :

hvad skal de plast elementer bruges til?

 

 

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)