Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kontakt i Polen til lille produktion

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 23. Apr 10
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 16:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg søger virksomhed  gerne i Polen, eller i rimelig nærområde til Danmark, der vil producere lille kollektion af undertøj til herrer ???

Nogen gode

Venlig Hilsen

Charlotte

 

 

Fra Kalundborg
Tilmeldt 13. May 08
Indlæg ialt: 908
Skrevet kl. 12:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvor mange drejer det sig ca. om?

 

mvh Thomas

Reklameshoppen.dk nu med et super tilbud på Flyers til nystartede

Tilmeldt 23. Apr 10
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 14:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Thomas

Grunden til jeg spørger er, at det er ret svært overhovedet at få syet noget her i landet, så skal man kende nogen som kender nogen der har en symaskine stående.....Jeg venter på tilbud fra modelkonstruktør, har du nogle gode forslag??? Jeg er stadig igang med at undersøge hvad der kan svare sig i 1. omg.

Jeg har haft kontakt med en systue i Moldavien, meen jeg ved ikke rigtig, Polen er jo tættere på, desuden er det jo kun en lille mængde til at starte med, håber selvfølgelig at det kommer til at gå for fuld drønWink

Venlig Hilsen

Charlotte

Tilmeldt 23. Aug 08
Indlæg ialt: 40
Skrevet kl. 21:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Charlotte.

jeg er textil produktudvikler og hjælper tit folk med deres produktioner - dog er det ikke i polen men i italien, Indien, kina eller Mexico vi laver produkter.

dette gælder: lædertasker, læder produkter, jakker, tshirts, undertøj, jeans, sweatshirts, børnesko og home textiles.

 

har du yderligere brug for hjælp til kollektions planlægning - så kan du også få hjælp til dette af mig :)

kontakt: 

Tilmeldt 23. Apr 10
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 10:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Claudio

Det var pænt af dig, lyder spændende, Tak

mail adr. ?

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)