Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvem tilbyder ubegrænset internet..?

Side 5 ud af 5 (47 indlæg)
Fra Nykøbing Falster
Tilmeldt 17. Jul 08
Indlæg ialt: 5906
Fra  Casper Schneidereit A/S Skrevet kl. 10:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Lagersalg123 - JEN:
Hvis du synes jeg snakker "kællingesnak" fordi jeg ikke gider se reklamespam, jamen så fred være med det. Det står...

Det er intet personligt, men en generel konstatering af hvordan flere og flere indlæg bliver ramt. Nu ramte det mig konkret, hvor jeg føler det er uberettiget, og de regler som bliver fremhævet ikke har nogen relevans til det her.

Med venlig hilsen
Casper Schneidereit

Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Indlæg ialt: 6555
Fra  TextReactor Skrevet kl. 10:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Lagersalg123 - JEN:

Ok.. hvad er så dette?

http://mobilt-internet.dk/artikel/oister/

er det ikke et link til en af hans sider der udelukkende har til formål at tjene penge ind via affiliate?

Rigtigt mange links herinde har til formål at tjene penge til ejeren. På det link som Casper lagde ind der er mere info end der er på Oisters side. 

Det er en gråzone vi er ude i her, for hvornår er det et affiliatelink eller ej? På Caspers side har man muligheden for at vælge om man vil klikke videre eller ej.

Hvis jeg så linker til http://www.tigernet.dk hvor der er google reklamer er det så også ok eller ej? Hvor ligger forskellen?

Men ja.... vi skal passe på med at der ikke ukritisk bliver linket rundt til alt muligt, men vi må stole på at moderatorerne ved hvad der skal gås efter.

 

Fra København Ø
Tilmeldt 27. Jan 06
Indlæg ialt: 2158
Fra  DIVE.in Scuba Diving SorteSokker.dk Skrevet kl. 10:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Casper, IOOS Internet:
Det er intet personligt, men en generel konstatering af hvordan flere og flere indlæg bliver ramt. Nu ramte det mig konkret, hvor jeg føler det er uberettiget, og de regler som bliver fremhævet ikke har nogen relevans til det her.

Casper, jeg kunne godt tænke mig at kommentere på sagen, men det er vist begyndt at blive en ret off-topic sag i denne tråd.
Må jeg ikke anbefale dig at oprette en selvstændig tråd om afflilate links (evt. debat om links til sider med affiliate links), så vi ikke fylder yderligere i denne tråd

:-)

Jeg driver dykkersitet DIVE.in og freelancer med Bottomline

Fra København Ø
Tilmeldt 30. Aug 08
Indlæg ialt: 1601
Skrevet kl. 11:18
Hvor mange stjerner giver du? :
Tilmeldt 31. May 10
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 11:30
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Hvis du søger for 100 % upload af fotos og videoer så glem Flickr. Brug i stedet MEJUBA, her betaler du ikke en krone uanset hvor mange GB, du uploader.

Tilmeldt 31. May 10
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 11:32
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Undskyld, det gik lidt hurtigt. Der skal naturligvis stå: HVIS DU SØGER EN FOTO OG VIDEO TJENESTE, DER ER 100 % GRATIS, SÅ GLEM FLICKR. Brug www.mejuba.com. Her betaler du ikke en bøjet femøre uanset hvor mange GB du uploader.

Repporter 1 

Tilmeldt 22. Oct 08
Indlæg ialt: 901
Skrevet kl. 12:14
Hvor mange stjerner giver du? :

pr reporter 1:

Undskyld, det gik lidt hurtigt. Der skal naturligvis stå: HVIS DU SØGER EN FOTO OG VIDEO TJENESTE, DER ER 100 % GRATIS, SÅ GLEM FLICKR. Brug www.mejuba.com. Her betaler du ikke en bøjet femøre uanset hvor mange GB du uploader.

Repporter 1 

Det gik vist meget hurtigt, hvad vil du fortælle med dit indlæg? Tråden handler om internetudbydere?

Side 5 ud af 5 (47 indlæg)