Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp søges til microsoft outlook

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Fra Varde
Tilmeldt 9. Jan 06
Indlæg ialt: 1752
Fra  LinkCentralen.dk Skrevet kl. 19:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har taget backup af personal folders i microsoft outlook 2003 + en anden .pst fil på en arbejds pc ,  da computeren var helt fyldt op af spam og virus.

Ved ikke om jeg gjorde det helt korrekt men hvordan læser man dem ind igen ?

 Linkportalen med de gode links - Et godt sted at starte

Fra København
Tilmeldt 15. Mar 10
Indlæg ialt: 428
Skrevet kl. 19:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Filer --> Importer og eksporter --> Importer fra et andet program... + Næste --> Privatmappefil (.pst) + Næste --> Gennemse --> Vælg filen og tryk på udfør

Tilmeldt 29. Nov 10
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 19:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa,

Du går ind i INDSTILLINGER og vælger fanebladet KONFIGURATION AF E-MAIL.

Så vælger du knappen DATAFILER og TILFØJ. Så kan du finde din .pst fil og importere den.

Du kan sagtens have flere datafiler inden, men den der er "standard" er den hvor dine nye emails bliver lagt.

Det er lidt ud fra hukommelse / kiggen i 2007, for jeg bruger den nu, så hvis det er helt galt, må du lige sige til, så tjekker jeg en anden maskine.

Med venlig hilsen

Tommy

Fra Hadsten
Tilmeldt 29. Jan 09
Indlæg ialt: 4778
Fra  Nielco IT OnlineSynlighed.dk Skrevet kl. 19:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis du stadig har udfordringer med importen af arkiv filerne i din Outlook 2003, vil jeg gerne hjælpe dig fjernbetjent via et sikkert supportværktøj fra kundesiden på vores hjemmeside.
Giv mig et praj, om du kan bruge hurtig hjælp. Det tager kun få minutter. Skype-Smile

Dbh.
John

OnlineSynlighed.dk | Søgemaskineoptimering (SEO), Google Ads, Facebook Annoncering og Online Reputation Management.
Kontakt os på mail@onlinesynlighed.dk eller telefon +45 70 13 63 23
Jeg er partner i UlovligKopiering.dk, der hjælper virksomheder, som får kopieret online indhold.
Find mig på LinkedIn

Fra Varde
Tilmeldt 9. Jan 06
Indlæg ialt: 1752
Fra  LinkCentralen.dk Skrevet kl. 19:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak alle for de hurtige svar jeg prøver det af på mandag og går der helt kage i den så kan det være jeg lige kontakter dig John men så det vel heller ikke helt gratis vel hehe

 Linkportalen med de gode links - Et godt sted at starte

Fra Hadsten
Tilmeldt 29. Jan 09
Indlæg ialt: 4778
Fra  Nielco IT OnlineSynlighed.dk Skrevet kl. 19:35
Hvor mange stjerner giver du? :

LinkCentralen.dk:
Tak alle for de hurtige svar jeg prøver det af på mandag og går der helt kage i den så kan det være jeg lige kontakter dig John men så det vel heller ikke helt gratis vel hehe

Når nu jeg tilbyder min hjælp til dig og fortæller, at det kun tager få minutter, vil jeg altså ikke være bekendt at opkræve penge for det. Det tager jo alt for længe at skulle oprette dig i vores kundesystem for at fakturere for ganske få minutter.. nææ, det var såmænd et tilbud om gratis fjernsupport. Skype-Smile

På mandag kan du slet ikke fange mig. Der bruger jeg det meste af dagen på at tage til en koncert med mit store guitar idol, Eric Clapton i Malmø.

Men tirsdag er jeg tilbage igen..

Held og lykke med forsøget. Lad mig høre (evt. her i tråden) om det inden da lykkes dig at importere filerne.

OnlineSynlighed.dk | Søgemaskineoptimering (SEO), Google Ads, Facebook Annoncering og Online Reputation Management.
Kontakt os på mail@onlinesynlighed.dk eller telefon +45 70 13 63 23
Jeg er partner i UlovligKopiering.dk, der hjælper virksomheder, som får kopieret online indhold.
Find mig på LinkedIn

Fra København
Tilmeldt 22. Jan 09
Indlæg ialt: 1760
Fra  Buehøjgård Møbler Skrevet kl. 19:47
Hvor mange stjerner giver du? :

alternativt hvis import fejler / driller, så kan du også blot åbne den nye outlook installation og lige klikke videre til programmet åbner helt. Derefter generer programmet .pst filer (som så er tomme).

Herefter kan du blot lukke programmet og så kopiere dine gemt .pst filer ind i mappen hvor de nye .pst filer er blevet genereret. (søg evt. efter .pst hvis du ikke har styr på hvor de ligger i din windows version).

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)