Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Vær rar at kigge på min side og kom med feedback

Side 2 ud af 2 (19 indlæg)
Fra Aalborg
Tilmeldt 25. Feb 10
Indlæg ialt: 202
Skrevet kl. 12:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Kim.

Jeg er meget enig i hvad der er blevet sagt indtil nu og har et par små tilføjelser.

Der må gerne stå at i er Microsoft Certified på forsiden, men Microsoft-logoet skal ikke have den placering, det har nu. Det er mere dominerende end jeres eget logo, og ved første øjekast ligner det, at man er havnet på en Microsoft-side.

Den anden ting er måske lidt en bagatel, men på forsiden, hvor der står Professionel IT Partner, ser det ud som om der er skåret lidt af l'et. Det ser i hvert fald ret tyndt ud. Måske er der også røget lidt af P'et?

Det var det :) Overordnet synes jeg det ser rigtig lækkert ud. Hvis du får kigget på de ting, som er nævnt i denne tråd, er du godt på vej.

Fra Køge
Tilmeldt 22. Mar 10
Indlæg ialt: 484
Fra  IT Operators Aps Skrevet kl. 09:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Endnu en gang tak for den gode og meget konstruktive respons

Jeg er meget taknemmelig, og vil helt sikkert tage alle jeres forslag op til overvejelse.

/Kim

IT Operators Aps - Professionel IT Service og Support 

Fra Odense S
Tilmeldt 6. May 10
Indlæg ialt: 43
Skrevet kl. 10:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Kim

Det ser godt ud, Med lidt tilpasninger, så skal det nok blive en lækker side.

Jeg kan dog se en fejl på denne side:

http://www.itoperators.dk/firmaet.html

Indholdsrammen er forskudt med en pixel til venstre, så man kan se noget af baggrunden af serverne på højre side. Det gør, at det kommer til at selidt uproff. ud, så se at få rettet op på det :-).

Fra Odense
Tilmeldt 25. Feb 10
Indlæg ialt: 43
Skrevet kl. 12:53
Hvor mange stjerner giver du? :

http://osc.template-help.com/wt_27831/index.html :) Lækkert template 

Fra Skodsborg
Tilmeldt 7. Mar 10
Indlæg ialt: 419
Skrevet kl. 13:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej jeg er meget enig i de øvrige kommentarer specielt vil jeg sige 

JEG KAN IKKE LÆSE DEN - en tynd grå på sort baggrund er ikke godt, det er også dårligt hvis nogle skulle printe siden ud.

Det virker underligt at man ikke kan klikke på nogle punkter ud over i overskrifterne - 

Under kontakt skriver du  "  Operators har kontor i Ringsted på midtsjælland, men servicerer kunder i Danmark, Sverige, Norge og Finland"

Ordet MEN er er rigtig dårligt ord - der er altid lig negativt over det fordi det egnerelt (ikke altid) danner bro mellem noget positivt og noget negativt  " Han overlevede, men brækede benet  - han vandt i lotto, men døede dagen efter.

skriv heller ... kontor i Ringsted på midtsjælland, og samtidig servicere vi kunder ......eller 

Vi servicere kunder i danmark, sverig, norge finland fra vores kontor i Ringsted ....

 

Tilmeldt 21. Dec 09
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 09:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Kim,

Under produkter skriver du: IT Operators kan tilbyde at hoste og drifte firmaets IT setup, ...

Det kunne være IT-slang at "drifte" noget, det ved jeg ikke, men det ligner en stavefejl.

 

Fra Køge
Tilmeldt 22. Mar 10
Indlæg ialt: 484
Fra  IT Operators Aps Skrevet kl. 10:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvor er det fedt at I faktisk gider at fluekneppe min side Big Smile

Drifte er en afart af drive - vi driver dit IT, vi drifter dit it, holder det i drift

Om det er korrekt dansk ved jeg ikke Wink

IT Operators Aps - Professionel IT Service og Support 

Fra Horsens
Tilmeldt 1. Sep 09
Indlæg ialt: 200
Skrevet kl. 10:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Kim.

 

Overall, flot side :-)

 

Som nævnt, Microsoft Certified logoet ødelægger lidt det hele. Den er uden tvivl fin at have på siden, men den skal redesignes.

 

I har et billed under kontakt af nogle bygninger. Ville det ikke være mere charmerende faktisk at have et billed af den bygning i er beliggende i? :-)

 

0-spam banneret nede i bunden fungerer ikke. Jeg går ud fra, at det er jeres eget produkt?

Uanset hvad, så trækker den hele siden et par hak ned på skalaen.

 

Lidt overall design input :-) Held og lykke fremover.

 

 

Brænder for business! Altid klar på en Skype snak. "learner882"
Smykker til mænd  

Fra Århus
Tilmeldt 18. Jan 10
Indlæg ialt: 481
Fra  Billigmagento.dk Skrevet kl. 10:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Kim.

Jeg har ikke læst nogen kommentar i debatten her, men skriver lige mit indput :-)

 

1. Microsoft logoet er kun på 'hjem' siden.

2. Under kompetencer kunne du linke videre, hvor du skriver en tekst på 3-5 linjer om hver: Serverhosting & Drift, Microsoft miljøer, Unix miljøer, osv... Det skaber også lidt seo

3. Referencer. Jeg synes at referencer flagre for tilfældigt dernede, smid den op i menuen.

4. Om firmaet. Tag da nogen billeder af jer og smid ind. Det bliver lidt mere personligt

5. Kunde support. Er det jer på billederne?

6. Produkter. Lav nogen klare overskrifter/buzzwords så man ikke skal sidde og læse det hele igennem!

7. Spamfri mailbox? are you kidding me? er det en reklame?

8. Smid en kontaktformular ind på kontakt siden.

9. Forsiden: Link til diverse over/underskrifter til noget mere uddybende tekst

10. Logoet skal være større

11. Link videre til jeres referencer, se om i kan få nogen logoer samt statements ind. Det giver rigtig godt!

 

Tror det var alt :-)

Ellers et meget flot site.

Held og lykke med det hele!

 

Mvh. Frederik Grønholdt Petersen

Side 2 ud af 2 (19 indlæg)