Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Nem og billig løsning til integreret betaling

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra Valby
Tilmeldt 7. Aug 09
Indlæg ialt: 140
Fra  Monera ApS Skrevet kl. 22:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er i den situation hvor jeg har et site som indeholder videoserier. Dem skal folk kunne købe sig adgang til via mit website, hvor de via deres bruger har adgang til de serier som de køber.

Rent teknisk er dette ikke et problem, da jeg er dygtig teknisk: Problemet ligger i betalings gatewayen.

Hjemmesiden er er hobby projekt, og jeg er lidt bange for en PBS løsning (dels certificeringen, dels årsudgiften).. Er der nogle billige alternativer?
Jeg har overvejet Paypal, er der nogle som har erfaringer med denne løsning? Og i så fald, får man et call-back fra Paypal når betalingen er overført, så man programmeringsmæssigt kan arbejde videre med "salget"?

Jeg skal have programmeringsmæssig frihed, dvs. jeg formoder 3. parts webshops er et problem..

Er i gang med at lave verdens bedste inkassobureau hos Likvido Inkasso.

Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Indlæg ialt: 6555
Fra  TextReactor Skrevet kl. 22:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Du kan sagtens bruge paypal samt wordpress med ecommerce plugin. Det fungerer fint.

 

Fra Valby
Tilmeldt 7. Aug 09
Indlæg ialt: 140
Fra  Monera ApS Skrevet kl. 22:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Mange tak for dit hurtige svar Niels!

Nu nævner du Wordpress med et plugin, er dette et alternativ til den egenskabte løsning, eller udvidelse?

Omkring Paypal, hvordan fungerer sammenspillet med ens hjemmeside? Skal man have kunden ind på Paypal.com for at komme tilbage til ens side bagefter, eller kan det integeres på ens side?

Er i gang med at lave verdens bedste inkassobureau hos Likvido Inkasso.

Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Indlæg ialt: 6555
Fra  TextReactor Skrevet kl. 22:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Lars Holdgaard:
Nu nævner du Wordpress med et plugin, er dette et alternativ til den egenskabte løsning, eller udvidelse?

Det er en udvidelse du kan downloade gratis og lægge ind. Den skaber nogle ekstra sider som er dine produktsider.

Når kunden så køber, så for de en mail med evt. et link til en fil de kan downloade eller en video de kan se. 

Lars Holdgaard:
Omkring Paypal, hvordan fungerer sammenspillet med ens hjemmeside? Skal man have kunden ind på Paypal.com for at komme tilbage til ens side bagefter, eller kan det integeres på ens side?

Jeg har kun lige leget med det hvor kunden skal ind på paypal og tilbage igen, men det hele foregår i samme vindue. Jeg skal have kigget lidt nærmere på det så jeg kan rådgive bedre :) men problemet er at der er kun 24 timer i døgnet....

Fra Aalborg
Tilmeldt 7. Nov 07
Indlæg ialt: 438
Fra  ePay A/S Skrevet kl. 01:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Lars, 

Hvad er det for nogle kort som du kunne tænke dig at tage imod (hvor tror du at dine kunder vil komme fra)? 

Mht. programmeringsmæssig frihed og 3. part webshop - har du overvejet at tage udgangspunkt i et Open Source system og så bygge videre på det?

Med venlig hilsen

Thomas Pedersen  - www.ePay.dk    

Interesseret i mobilbetaling?  Læs mere her

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)