Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvordan regner jeg salgsprisen ud?

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 2. Jan 10
Indlæg ialt: 106
Skrevet kl. 21:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Her tænker jeg på om der er en tommelfingerregel, der kan følges..?

Der er her tale om cremer og make-up, hvor jeg eks har en indkøbspris på 52,50 pr enhed. Kan jeg så gange dette med faktor x, for at finde en salgspris til butikkerne (og må jeg gører dette såleds at en ens vejl udsalgspris opnåes for alle butikker ved videresalg til kunden?) 

Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12654
Skrevet kl. 22:59
Hvor mange stjerner giver du? :

XoXo:
Kan jeg så gange dette med faktor x, for at finde en salgspris til butikkerne (og må jeg gører dette såleds at en ens vejl udsalgspris opnåes for alle butikker ved videresalg til kunden?) 

Hvad din slagspris til butikkerne skal være afhænger jo af rigtigt mange forskellige faktorer f.eks om det er et kendt mærke, eller et helt unikt produkt , hvor ligger din konkurenter rent prismæssigt osv. osv.  Normalt ganger almindelige butikker deres indkøbspris med med 2,5-4  for a få salgsprisen.

Mvh

Ravn

Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12654
Skrevet kl. 22:59
Hvor mange stjerner giver du? :

XoXo:
Kan jeg så gange dette med faktor x, for at finde en salgspris til butikkerne (og må jeg gører dette såleds at en ens vejl udsalgspris opnåes for alle butikker ved videresalg til kunden?) 

Hvad din slagspris til butikkerne skal være afhænger jo af rigtigt mange forskellige faktorer f.eks om det er et kendt mærke, eller et helt unikt produkt , hvor ligger din konkurenter rent prismæssigt osv. osv.  Normalt ganger almindelige butikker deres indkøbspris med med 2,5-4  for a få salgsprisen.

Mvh

Ravn

Fra Holstebro
Tilmeldt 15. Sep 10
Indlæg ialt: 37
Fra  www.miltersen.dk Skrevet kl. 14:19
Hvor mange stjerner giver du? :

De fleste butikker tager indkøbsprisen ekskl. moms og ganger med ca. 2,5 for at få udsalgspris inkl. moms.

/M

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)