Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Leverandør som ikke leverer - hvad gør man?

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 7. Jan 09
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 15:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa,

Jeg har en leverandør af en ydelse (en form for rådgivning), hvor jeg efter ønske fra leverandøren har betalt forud. Indtil videre er "varen" (dvs. ydelsen) ikke leveret trods flere rykkere. Mit spørgsmål er så .... hvad gør man så?

 

Jeg formoder at jeg skal fremsende en række rykkere til leverandøren med varsel om at hvis der ikke sker noget inden en fastsat dato så vil jeg bede om pengene tilbage - og hvad kan man så true med? Er det advokat, domstol? Har set en der henviste til www.domstol.dk - men kan ikke finde noget der.

God råd ønskes

Claus

Fra Helsingør
Tilmeldt 23. Nov 06
Indlæg ialt: 992
Fra  Hvorfor kan man ikke slette sin virksomhed fra Indeks? Skrevet kl. 17:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg ville handle alt efter hvordan jeg kendte personen.

Men har I en dialog igan? Hvad siger han/hun?

Hvor kender du leverandøren fra? Hvis det er gennem netværk, så få den eller de personer som har anbefalet leverandøren til at hjælpe med en dialog.

Har du bare givet en fremmede person en masse penge uden at teste ham/hende af eller snakke med folk der før har brugt ham/hende, så kan det blive nogle dyre lære penge.

Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12654
Skrevet kl. 17:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Claus

Du skal rykke leverandøren og gøre ham opmærksom på at såfrem han ikke omgående (inden en given dato) levere ydelsen er du nødsaget til at hæve handlen.  Husk at sende brevet som anbefalet og almindeligt brev.

mvh

Ravn

 

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)