Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvad koster hjælp til bogføring.

Side 3 ud af 3 (28 indlæg)
Fra Skørping
Tilmeldt 29. Sep 07
Indlæg ialt: 668
Fra  X-Cite ApS Skrevet kl. 19:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Der er 2 parametre som jeg umiddelbart vil mene at der mangler:
- Placering af kunde ift. opgaveløser
- Tillid, hvor er ens sikkerhed ift. opgaveløser

Er det ikke 2 MEGET væsentlige aspekter?

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 19:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Erik Pilgaard Hejlskov:

Der er 2 parametre som jeg umiddelbart vil mene at der mangler:
- Placering af kunde ift. opgaveløser
- Tillid, hvor er ens sikkerhed ift. opgaveløser

Er det ikke 2 MEGET væsentlige aspekter?

Hej

Placeringen har i dag ikke nogen særlig betydning, da det meste klares uden en personlig kontakt. Eks. har jeg kunder i hele DK, hvor jeg så for nogens vedkommende aflægger dem besøg 2 - 3 gange pr. år. Resten klares elektronisk eller lignende.

Det andet punkt er netop meget væsentligt, og overtrumfer i min verden langt forholdet til prisen, idet en forståelse og respekt for hinanden er utrolig væsentlig, akkurat som besøg hos lægen eller tandlægen m.v.

Hilsen

Tonny

Fra Skørping
Tilmeldt 29. Sep 07
Indlæg ialt: 668
Fra  X-Cite ApS Skrevet kl. 19:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja, jeg vil også mene at tilliden er den vigtigste, men i hvert fald for mig, så er placeringen heller ikke uden betydning. Med 800 papir bilag, så kræver det noget tid at kopiere dem alle, for jeg tør i hvert fald ikke at sende dem med alm. post uden nogen kopi. Bliver de væk, så er man bombet tilbage til stenalderen og skal bruge 10 gange så lang tid på at genfremskaffe bilag, som det ville tage at lave det hele selv.

Men ja, hvis alle bilag findes elektronisk, så må placeringen jo (næsten) være ligegyldig.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 20:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Erik Pilgaard Hejlskov:

Ja, jeg vil også mene at tilliden er den vigtigste, men i hvert fald for mig, så er placeringen heller ikke uden betydning. Med 800 papir bilag, så kræver det noget tid at kopiere dem alle, for jeg tør i hvert fald ikke at sende dem med alm. post uden nogen kopi. Bliver de væk, så er man bombet tilbage til stenalderen og skal bruge 10 gange så lang tid på at genfremskaffe bilag, som det ville tage at lave det hele selv.

Men ja, hvis alle bilag findes elektronisk, så må placeringen jo (næsten) være ligegyldig.

Hej Erik

Nu kan jeg se, hvor du bor og da jeg bor i Nordsjælland, så kan du have en pointe til en vis grad.

Nu er jeg eks. sådan indrettet, at jeg minimum er i dit område mindst én gang i kvartalet, så hvis det handler om bilagene og afhentning heraf, så kunne der nok findes en løsning.

Herudover er der også mulighed for fremsendelse som værdipost m.v., så løsninger er der nok af.

Hilsen

Tonny

Fra København
Tilmeldt 25. May 10
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 20:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Placeringen er for os ikke vigtigt, da vi har afdelinger stort set i hele dk. Tillid er en faktor der spiller stærkt ind.

Men glem nu ikke hvad tråden egentligt handlet om, en virksomhed som overvejer at hyrer en/et firma som kan hjælpe dem ud af en kattepine med hensyn til bogføring.

Rene

Fra Skørping
Tilmeldt 29. Sep 07
Indlæg ialt: 668
Fra  X-Cite ApS Skrevet kl. 21:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Rene Schmidt:

Men glem nu ikke hvad tråden egentligt handlet om, en virksomhed som overvejer at hyrer en/et firma som kan hjælpe dem ud af en kattepine med hensyn til bogføring.

Det var nu ikke for at afspore tråden, at jeg bragte emnet på banen. Jeg mener at det absolut er vigtigt for trådstarter at kigge på disse punkter (ligesom det er for alle andre med samme opgave som trådstarter)

Der blev overhovedet ikke taget stilling til dette i svarene der kom, og jeg kunne så forestille mig at det kunne give problemer for trådstarter, hvis hun udelukkende gik efter pris, og så måske endte med håret i postkassen.

Tilmeldt 9. May 10
Indlæg ialt: 90
Skrevet kl. 22:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for alle svar! Det ser ikke ud som om at det bliver et problem at finde en der kan tilbyde at lave mit regnskab til meget fornuftige priser. Godt for mig :-)

v/ Christina

 

 

 

 

Fra København
Tilmeldt 11. Jun 08
Indlæg ialt: 661
Fra  Signifly ApS Skrevet kl. 22:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Christina1986:

Tak for alle svar! Det ser ikke ud som om at det bliver et problem at finde en der kan tilbyde at lave mit regnskab til meget fornuftige priser. Godt for mig :-)

v/ Christina

Amino er et herligt sted! :-) God aften!

Boldrer mig med de kreative wunderkids i Signifly - et Digitalt Bureau i København. Altid en god Amino-pris.

Side 3 ud af 3 (28 indlæg)