Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Colasirup fra Kina

Side 2 ud af 2 (15 indlæg)
Tilmeldt 31. Aug 07
Indlæg ialt: 279
Skrevet kl. 12:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg vil ikke lave et produkt. men købe et som eksisterer forvejen i billige lande og importerer heroppe. Helst fra eu

 ¤¤ Lad os tage en lille snak om dit helbred og det problemer du har **
Skriv pm

Tilmeldt 22. Apr 10
Indlæg ialt: 1708
Skrevet kl. 12:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg vil ikke lave et produkt. men købe et som eksisterer forvejen i billige lande og importerer heroppe. Helst fra eu

 

Det er for så vidt underordnet. Som sagt står Pepsi ikke tilbage rent smagsmæssigt i forhold til Coca Cola, men de får alligevel tørt på rent salgsmæssigt. Du kan også se på Pepsi Max, som var en kæmpe succés - en sukkerfri sodanvand, man kunne få mænd til at drikke. Men hvad gjorde Coca Cola? De lancerede Cola Zero som de fleste i øvrigt har svært ved at skelne fra Diet Coke i blindtests.... og hvad blev der så af Pepsi Max?

Så medmindre du decideret vil svindle folk kan jeg ikke se hvad formålet skulle være. Folk foretrækker tydeligvis ikke Coca Cola pga. smagen....og der er allerede tonsvis af billig-cola på markedet - hvad kan man efterhånden købe en 2-liters billig-cola for i Netto og Fakta? 15-20 kroner plus pant?

Arbejder på at udvikle Danmarks bedste Klima-Portal, som naturligvis kører DoFollow ;)

Vil du være med?

Tilmeldt 5. Oct 08
Indlæg ialt: 20
Skrevet kl. 12:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

 

du kan jo prøve at kontakte de forskellige landes "bryggeriforeninger" - listen finder du her:

http://www.unesda.org/members

Kan være nogle af disse kan hjælpe dig på vej.

 

vh

Jens

Tilmeldt 31. Aug 07
Indlæg ialt: 279
Skrevet kl. 20:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Har ikek tænkt mig sælge "smag som cola", som Coca cola.

Jeg vil sælge den som den er, så forretning kan server den for sine kunder. Så ingen snyd her.

Det er forresten meget udbredt, i resturanter osv sælger de ikke coca cola, men cola de har importeret

 ¤¤ Lad os tage en lille snak om dit helbred og det problemer du har **
Skriv pm

Tilmeldt 22. Apr 10
Indlæg ialt: 1708
Skrevet kl. 20:07
Hvor mange stjerner giver du? :

website:
Det er forresten meget udbredt, i resturanter osv sælger de ikke coca cola, men cola de har importeret

 

Jeg mindes nu ikke at have set nogle restauranter servere importerede mærker af Cola... Jo grillbarer og sådan. Men det er jo primært den tyrkiske Cola (kan ikke huske navnet lige på stående fod). Så jeg tror ærligt talt ikke der er det store marked i den slags.

Du ville nok få mere ud af at satse på en eller anden speciel type sodavand man ikke umiddelbart kan få i DK. Ligesom den der guarana-sodavand der kom på markedet for noget tid siden.

Eller måske frugtøl... Det skulle ikke overraske mig det kunne blive et mindre hit, nu hvor cider er blevet så stort :)

Arbejder på at udvikle Danmarks bedste Klima-Portal, som naturligvis kører DoFollow ;)

Vil du være med?

Side 2 ud af 2 (15 indlæg)