Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Integration mellem DanDomain webshop og Mailiac

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Fra København S
Tilmeldt 29. Mar 07
Indlæg ialt: 236
Fra  DanDrone Skrevet kl. 09:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa.

Jeg har en DanDomain webshop hvor jeg gerne vil "opsamle" folks e-mailadresser til mit nyhedsbrev. Jeg har kigget på Mailiac systemet, og vil gerne have dette integreret med min shop.

Lige nu har jeg bare en tilmeldingsblanket ude i min venstre menu, men det giver ikke så mange tilmeldinger. Derfor vil jeg gerne have lavet en "checkboks" ved et af mine bestilingsstep, således at når kunden nu alligevel har indtastet sin e-mailadresse, så kan han nøjes med at krydse af i en checkboks, at han gerne vil tilmeldes til nyhedsbrevet. Dette kan enten foregå på bestillingsstep 1, 3 eller 4.

Jeg ved bare ikke hvordan jeg skal integrere de 2 systemer med hinanden - Er der nogen som kan hjælpe? Det burde efter sigende være en ret simpel opgave som man sagtens selv kan klare, men jeg er helt blank.

Fra Hillerød
Tilmeldt 22. Mar 06
Indlæg ialt: 1711
Fra  Cygnet Skrevet kl. 09:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Andreas,

Løsningen er desværre ikke så simpel når du arbejder i DanDomain - dog er det selvfølgelig til at løse, men ikke noget jeg vil mene "man selv kan klare". Jeg brugte ihvertfald lidt tid på at knække nøden og sikre det ikke fejler.

Jeg fandt løsningen i forbindelse med en kunde bad om en integration op med https://www.ubivox.com/dk/ - så hvis de er en mulighed for dig, kan jeg sætte integrationen op for 750,-

Du kan fange mig på ks@cygnet.dk hvis det er interessant for dig. 

Kristian Deiborg

ROI-hunter for Bodylab

Fra Mageløs, Odense
Tilmeldt 29. Mar 05
Indlæg ialt: 958
Skrevet kl. 09:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Det primære problem i forhold til integration med DanDomain er, at deres system ikke har en åben pluginstruktur, som man frit kan lave nye plugins til. Derfor er det ikke let at finde software, som taler frit med DanDomain.

Vi har kontakt med firmaet Cygnet, som tilbyder integration mellem vores software, Ubivox, og DanDomain-shops. Cygnet er DanDomain-partner, og derfor kan de lave integrationen.

Giv Kristian et kald (hans nummer kan findes her), og hils fra mig. Han kan helt sikkert hjælpe dig i gang. :)

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)