Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kan jeg trække kitesurfing udstyr fra i mit webbureau?

Side 2 ud af 2 (13 indlæg)
Fra Herning
Tilmeldt 25. Feb 10
Indlæg ialt: 1054
Fra  Adwords Bureauet Help2go - Online markedsføring & Branding Skrevet kl. 01:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Hmm,

kan han evt. ikke lave det som et sponsorat til ham selv, også trække sponsoratet fra??

 Bare en ide, ved ikke om det er muligt :)

Fra Vanuato
Tilmeldt 24. Apr 09
Indlæg ialt: 1458
Fra  Kaffes Skrevet kl. 01:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Mark Jensen:

Hmm,

kan han evt. ikke lave det som et sponsorat til ham selv, også trække sponsoratet fra??

 Bare en ide, ved ikke om det er muligt :)

 

Så vidt jeg lige husker må sponsorater ikke gives til en selv og der skal være en reel sponsor effekt/aftale.

Hej fra Søren

Fra København K
Tilmeldt 8. Jan 06
Indlæg ialt: 3643
Fra  Regnskabsskolen ApS Skrevet kl. 12:28
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Sponsorater kan gives, hvis de modsvares af en reklameværdi. Der skal være rimelige proportioner, det vil sige reklamens værdi skal modsvare den udgift, virksomheden afholder. Herudover må sponsorater ikke gives af overvejende private interesser. Dvs. Regnskabsskolen må ikke vælge at sponsere SPARTAs atletiks kastehold for unge. For det har ingen særlige relevans for Regnskabsskolen, men det har det for min 17-årige, så hvis Regnskabsskolen valgte at give penge til netop det hold, ville det være af overvejende private interesser.

Yderligere skal man ved sponsorater kikke på relevansen: Hvis der er tale om en lokal grønthandler, kan det være meget relevant at de giver et bidrag til de lokale spejderes store arrangement på torvet, mens det kan virke ligegyldigt med et sponsorat af et speedway-arrangement i en anden del af landet. Fordi grønthandlerens kunder er lokale, vil lokale sponsorater være relevant. Er virksomheden landsdækkende, vil sponsorater til landsdækkende begivenheder være relevant.

Dbh
Anette
(som da vil forslå jer at investere 129 kr. i Bogen om Fradrag - pengene kan sikkert tjene sig hjem hurtigt igen: http://regnskabsskolen.dk/bogen-om-fradrag).

 

 

Side 2 ud af 2 (13 indlæg)