Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Salgsbase for heste

Side 2 ud af 2 (18 indlæg)
Fra Aarhus N
Tilmeldt 20. Dec 05
Indlæg ialt: 905
Fra  Amero GodeKasser Skrevet kl. 20:13
Hvor mange stjerner giver du? :
Hmm..

 

Jeg vil tro medio februar, så med et launch første marts burde ikke være uoverskueligt.

 

Dog forventer jeg sitet færdig til 1 feb, det har programoøren sagt. Men mon ikke de bevæger sig lidt over tid. Skal jo også lige have PBS med :)

 

Men du kan fortælle dem at den mindste pakke bliver gratis til at starte med ;)

 

Og der bliver self amino rabat! :D

 

Kom meget gerne med forslag til hvad siden skal indeholde :)

Tilmeldt 21. Dec 05
Indlæg ialt: 28
Skrevet kl. 20:46
Hvor mange stjerner giver du? :
Okay, ja, det har det jo med at trække ud sådan noget :)

 

Det vil jeg gøre så - og vil også gerne kommentere på siden + indhold hvis du sender mig et link eller noget!

 

BB

Fra Aarhus N
Tilmeldt 20. Dec 05
Indlæg ialt: 905
Fra  Amero GodeKasser Skrevet kl. 23:28
Hvor mange stjerner giver du? :
Skal nok smide et link når der er mere at se :)



Fra Århus
Tilmeldt 26. Aug 06
Indlæg ialt: 191
Skrevet kl. 17:48
Hvor mange stjerner giver du? :
Det er et supernavn



 



Mit råd til dig at at du skal være meget skarp i din profil. Du er oppe mod etablerede sider som horse.dk, heste-nettet, hestebasen, hesteinfo, heste-forum, horseauction og heste.dk. Hvad adskiller din side fra dem? Min erfaring er at det er antallet af besøgende (i den rigtige målgruppe), der afgør om laver et hurtigt hestesalg - ikke kvaliteten af den side, der bruges til at annoncere på. Og hvis der er noget horse.dk og heste-nettet har så er det besøgende. 



 



Held og lykke med projektet (og lad os eventuelt bytte et link hvis du er interesseret).



 



Venlig hilsen



Louise



 



 



 



Fra Aarhus N
Tilmeldt 20. Dec 05
Indlæg ialt: 905
Fra  Amero GodeKasser Skrevet kl. 23:10
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Louise og jer andre.

Undskyld mit sene svar til dig louise. Ja du har ret, derfor vil jeg også være 100% klar før jeg launcher mit site. Jeg vil lave test adgang til folk så de kan tjekke usability osv på siden før jeg går public. Desværre er siden langt fra færdig.

Sagen er den at min programmør har fået beskeden at hans far er ramt af kræft. Han har ikke lang tid igen. Derfor med respekt for hans familie har vi sat projektet på standby.
Vi er selvfølgelig startet op osv. Men siden bliver lanceret noget senere end forventet.

Mht til at tage kampen op imod de store så mener jeg helt sikkert vores site nok skal blive populært. Jeg tager kontakt til alle omkring liggende strutterier osv og tilbyder dem markedsføring og salg af heste til gode priser via sitet.
Offline marketing skal også nok virke.

Jeg skal måligvis på Heste messen i Herning her i Marts sammen med min kæreste og kigge. Så kan man jo skue mulighederne for en stand året efter og tjekke evt. konkurrenter osv ud.

Jeg vil gerne bytte link og logo når vi kommer online.




Fra Aarhus N
Tilmeldt 20. Dec 05
Indlæg ialt: 905
Fra  Amero GodeKasser Skrevet kl. 01:07
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra Århus
Tilmeldt 26. Aug 06
Indlæg ialt: 191
Skrevet kl. 09:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er stadig aktiv - hvis det da er mig du spørgerSmile

Hvordan går det med projektet?

 

Hilsen Louise E

Fra Aarhus N
Tilmeldt 20. Dec 05
Indlæg ialt: 905
Fra  Amero GodeKasser Skrevet kl. 10:36
Hvor mange stjerner giver du? :

yes, dig og så BB 

Side 2 ud af 2 (18 indlæg)