Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

leder efter en bærbar til ingeniør uddannelse

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)
Fra aalestrup
Tilmeldt 25. Sep 08
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 21:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg skal snart starte på ingeniør uddannelse så jeg mangler en bærbar men ved ikke hvilken der kan klare hva der klares skal? nogen der har nogen anelse om en god bærbar?

Fra Odense S
Tilmeldt 6. May 10
Indlæg ialt: 43
Skrevet kl. 21:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Fedtmule

Hvad er dit budget. Hvis det skal være noget der holder. Så skal du gå efter Lenovo serien. Du kan prøve at kigge på X200'serien fra Lenovo. 

http://www.laptops.dk/

Tilmeldt 27. Apr 07
Indlæg ialt: 6988
Fra  MobilTjek Skrevet kl. 21:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har netop købt 3 stk. af de her: http://www.wupti.com/Produkter/Computer-og-IT/Computere/145988*Wupti/FUJITSU-AMILO-PI3560-16.html og er fuldt ud tilfreds.

Jeg skulle egentligt kun bruge 2, men min kone testede lige om den kunne tåle at få en hel kop te ned i tastaturet - det kunne den ikke Sad Men så bestiller man bare en ny og Wupti, så har man den dagen efter Big Smile Det er min 3. bærbare på 12 måneder, da mine unger har smidt en Acer og en HP på gulvet. Denne her har været den billigste, men også den klart bedste. Den virker meget mere robust end de 2 fra Acer og HP.

Sammenlign mobilpriser med eller uden abonnement

Fra aalestrup
Tilmeldt 25. Sep 08
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 21:45
Hvor mange stjerner giver du? :

det må sku helst ikke overgå 8000 hvis det er muligt. hvis det ikke er kan jeg jo blive nødtil det

Fra Aalborg
Tilmeldt 18. May 09
Indlæg ialt: 493
Fra  ThomsenMedia Skrevet kl. 21:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvilke type programmer skal der køres på den?

Venlig hilsen

Per Thomsen

Fra aalestrup
Tilmeldt 25. Sep 08
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 21:52
Hvor mange stjerner giver du? :

ja jeg ved ihvertfald der skal bruges autocad. men ellers har jeg ikke sat mig så meget ind i det endnu. men tror autocad er det mest krævende

Fra Aalborg
Tilmeldt 18. May 09
Indlæg ialt: 493
Fra  ThomsenMedia Skrevet kl. 22:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Vil også mene at Lenovo var det bedste, bl.a. deres W-serie - men måske lidt uden for dit budget. Big Smile

Du skal ihvertfald sørge for at få maksimalt RAM i maskinen, når du skal køre Autocad.

Venlig hilsen

Per Thomsen

Fra aalestrup
Tilmeldt 25. Sep 08
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 20:09
Hvor mange stjerner giver du? :

mit budget bare rolig det bliver ikke noget problem for bliver nød til at betale det der skal bruges

Fra Bording, midtjylland
Tilmeldt 5. Jul 07
Indlæg ialt: 564
Fra  Stepfo Skrevet kl. 20:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Du kan sagtens få en bærbar der kan klare både autocad, pro/e, solidworks osv. for 5-6.000. Bare sørg for at der er et dedikeret grafikkort, og 3gb ram så er du fint kørende.

 

Tilmeldt 8. May 07
Indlæg ialt: 4467
Fra  Remy Skrevet kl. 20:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Prøv en AlienWare M11x hvis det er den lille model du skal bruge. Den sagtens køre INVENTOR osv.. den koster omkring 8.000 kr.

Her kan du finde en bærbar pc guide

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)