Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Bilag - elektronisk og på papir

Side 2 ud af 2 (16 indlæg)
Fra Aalborg
Tilmeldt 18. May 09
Indlæg ialt: 493
Fra  ThomsenMedia Skrevet kl. 08:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Der må jeg desværre være dig svar skyldig - det ved jeg faktisk ikke.

Venlig hilsen

Per Thomsen

Fra København K
Tilmeldt 22. Aug 06
Indlæg ialt: 3337
Skrevet kl. 11:21
Hvor mange stjerner giver du? :

ud med lortet ! :-)

Tilmeldt 16. May 10
Indlæg ialt: 871
Skrevet kl. 21:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Et bilag er vel et bilag kan du ikke bare aflevere dem du har hvad enten det er papir eller elektronisk?

Hvis skattefar vil have dem alle elektronisk må han igang med scannerenBig Smile

preben

Tilmeldt 17. Jun 09
Indlæg ialt: 397
Fra  Butikki Skrevet kl. 01:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Preben eriksen:

Et bilag er vel et bilag kan du ikke bare aflevere dem du har hvad enten det er papir eller elektronisk?

Hvis skattefar vil have dem alle elektronisk må han igang med scannerenBig Smile

preben

Ideen var nærmere, at man kunne have det hele liggende elektronisk. Så kunne man også nemt have en backup. Spørgsmålet er så, om det er godt nok f.eks. at scanne bon'erne fra posthuset og så smide originalerne væk. Det kan jo blive ret dyrt, hvis SKAT underkender ens udgiftsbilag.

/Kjeld

 

Tilmeldt 16. May 10
Indlæg ialt: 871
Skrevet kl. 01:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg tror det er bedre at komme med orginalen ?

For mig vil det lyde underligt at hvis man kom med an stak billag og en usb med resten af bilagene på at det kan forvolde nogen problemer en gardering at smide scanne papirene ind og aflevere det heleSmile

Tilmeldt 17. Jun 09
Indlæg ialt: 397
Fra  Butikki Skrevet kl. 09:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har taget springet og har scannet forrige måneds bilag ind. Dem der allerede var på elektronisk form, har jeg gemt som PDF-filer. Jeg har skrevet om, hvordan jeg gør her.

/Kjeld

Side 2 ud af 2 (16 indlæg)