Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Er PBS altid det bedste valg?

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Fra Aarhus
Tilmeldt 3. Jul 07
Indlæg ialt: 1987
Fra  MagentoXperten.dk Winkwink.dk Skrevet kl. 04:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej allesammen!

Jeg undre mig gang på gang over hvorfor så mange vælger PBS? Jeg undersøgte lige statistikkerne og det er ca 80 % af alle Dankort som er et VISA/Dankort. Det er altså kun ca. 20 % som kun har Dankort  og disse er formentlig hovedsageligt ældre vil jeg tro? og hvem køber mest over nettet? Som regel ikke de gamle :) 

Hvorfor er det så vigtigt at få den aftale med PBS? For mig opfatter jeg det ikke som et sikkerhedsstempel at en shop bruger PBS. Et sikkerhedstempel er min verden en professionel shop som har et lækkert design, god omtale og godt med informationer om firmaet. Selvfølgelig går det ikke at alternativet er et eller andet snollet firma som ikke fungere fint og hopper over på ny side ved betaling. 

Er der nogen er på Amino som har prøvet at skifte fra "X" betalingsmodul til PBS og oplevet postiv virkning? Det kunne være fedt at høre om der er nogle derude som har en erfaring som de vil give videre :)

Er PBS altid det bedste valg? 

Ser frem til at høre fra jer! 

Venlig hilsen

Kristoffer Hjerrild

Ejer af Winkwink & Magentoxperten. 

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 14994
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 04:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Kristoffer Hjerrild:

ca 80 % af alle Dankort som er et VISA/Dankort.

Visa/Dankort takseres som Dankort ved PBS, og så er taksten jo lav...

Kristoffer Hjerrild:

Er PBS altid det bedste valg? 

Vil du sælge i DK, og kun i DK, så er PBS vel det bedste valg på markedet... Du er i hvertfald nødtil at have en aftale med dem, for ellers kan du ik modtage Dankort...
Men sælger du udenfor DK, så kan man vel sætte spørgsmålstegn ved om PBS er den optimale løsning. Men det afhænger jo meget af setup osv...

Billige designer Solbriller hos Customfit.eu

Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...

Fra Aarhus
Tilmeldt 3. Jul 07
Indlæg ialt: 1987
Fra  MagentoXperten.dk Winkwink.dk Skrevet kl. 04:29
Hvor mange stjerner giver du? :
Ja men det nemlig derfor jeg spørg. Skal nemlig sælge til flere lande i Europa og derfor er jeg squ lidt skeptisk overfor en PBS aftale. Derudover skal det muligvis registreres i et tysk firma og jeg hørt at man ikke kan tilbydede dankort så? Er dette rigtigt eller hvordan hænger det sammen ?

Ejer af Winkwink & Magentoxperten. 

Tilmeldt 4. Feb 08
Indlæg ialt: 1314
Fra  Kirstens Quilt Skrevet kl. 06:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har lavet regnestykket (det findes også i en tråd herinde), og PBS er faktisk den billigste løsning. Et dansk udstedt Visa/Dankort er det samme som et Dankort i DK, og derfor kan du ikke undgå det i DK.

Se denne tråd: http://www.amino.dk/forums/t/50383.aspx

Kirsten www.kirstensquiltshop.dk

Fra Vejle
Tilmeldt 18. Nov 09
Indlæg ialt: 625
Fra  NKH.dk Skrevet kl. 06:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Kristoffer Hjerrild:
Ja men det nemlig derfor jeg spørg. Skal nemlig sælge til flere lande i Europa og derfor er jeg squ lidt skeptisk overfor en PBS aftale. Derudover skal det muligvis registreres i et tysk firma og jeg hørt at man ikke kan tilbydede dankort så? Er dette rigtigt eller hvordan hænger det sammen ?

Det korrekt at du kan ikke få nogle aftale med PBS hvis din virksomhed ikke er registreret i Danmark, Grønland eller Færøerne.

Med venlig hilsen

Bastian

Fra Bredsten
Tilmeldt 3. Dec 09
Indlæg ialt: 989
Fra  FlexPOS Aps Skrevet kl. 08:47
Hvor mange stjerner giver du? :

hvis man antager at man er 100% ligeglad med de 20% der kun har Dankort
kan du vel blodt bruge en anden indløser og så give mulighed for at folk betaler med Visa, men er det en fordel ?

visa er rimelig lang tid om at overføre penge, samt at du skal betale 1-3% af købs summen i gebyr, denne kan du så vælge at pøføre kunden, men er det god service , når der nu for danske kunder er et aternativ... ?

du kan vel altid vælge at bruge en indløser til dankort og en anden til andre kort hvis din betalings gateway tillader det ?

/Jacob

Fra Aalborg
Tilmeldt 7. Nov 07
Indlæg ialt: 438
Fra  ePay A/S Skrevet kl. 11:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Kristoffer, 

Der er skam andre alternativer end PBS, som vil være relevant for dig... Bl.a. tilbyder vi opkobling mod (SEB Bank - Euroline) 

Gennem Euro Line får man følgende fordele:

- Transaktionsgebyr på maks. 2,45% af købsbeløbet (ved PBS op til 5,75%) - dog afhængig af ens kortomsætning og kan forhandles.
- I modtager pengene efter 1-3 bankdage (ved PBS op mod 28 bankdage)
- Det er gratis at have en indløsningsaftale med Euro Line (ved PBS op mod DKK 1.000 om året i årsgebyr). Det koster kun et oprettelsesgebyr på DKK 1995 i opstartsgebyr hos dem.

Gennem Euroline får man mulighed for at modtage følgende kort: Visa, Visa Electron (debet), Mastercard, Maestro og Diners. 

Kunne du tænke dig at høre mere om dette må du meget gerne kontakt mig på telefon 9813 9040. 

Med venlig hilsen

Thomas Pedersen  - www.ePay.dk    

Interesseret i mobilbetaling?  Læs mere her

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 14994
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 14:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Kristoffer Hjerrild:
Ja men det nemlig derfor jeg spørg. Skal nemlig sælge til flere lande i Europa og derfor er jeg squ lidt skeptisk overfor en PBS aftale. Derudover skal det muligvis registreres i et tysk firma og jeg hørt at man ikke kan tilbydede dankort så? Er dette rigtigt eller hvordan hænger det sammen ?

PBS er for dyre, hvis du skal ud i Europa eller resten af verden...

Og vil du ind på det tyske marked, eller for den sags skyld mange af de andre markeder i EU, så er Paypal MUST HAVE!

Smid en PB, så skaljeg gerne sende nogle links, som du kan kigge på ;D

Billige designer Solbriller hos Customfit.eu

Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)