Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

HJÆLP! Min host får timeout(?) når man forsøger at uploade filer!

Side 2 ud af 2 (19 indlæg)
Fra Odense
Tilmeldt 22. Aug 07
Indlæg ialt: 2539
Fra  redWEB ApS Skrevet kl. 19:50
Hvor mange stjerner giver du? :

php's fileupload er som default altid på 2mb med mindre settingen er ændret i php.ini settings på serveren.

Mit bedste bud er at du skal logge ind i deres kontrolpanel og skal kunne styre det derfra - Jeg kender dog ikke deres kontrolpanel.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 20:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Ronnikc:

php's fileupload er som default altid på 2mb med mindre settingen er ændret i php.ini settings på serveren.

Mit bedste bud er at du skal logge ind i deres kontrolpanel og skal kunne styre det derfra - Jeg kender dog ikke deres kontrolpanel.

Okay, prøver at kigge lidt rundt. Det underlige er blot, har lige fundet ud af at den faktisk gemmer filerne i den mappe jeg vil have til (har jeg lige fundet ud af), men brugerne får stadig en 'Siden kan ikke vises' og filerne er stadig "halve" når de bliver sendt til min mail (hotmail).

Fra Odense
Tilmeldt 22. Aug 07
Indlæg ialt: 2539
Fra  redWEB ApS Skrevet kl. 20:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Er alle filerne præcist 2 mb ? Så er det den tilladte filstørrelse på upload.

Er filerne forskellige størrelser? Så er det sikkert time out på execution time på scriptet.

Under alle omstændigheder er det de samme 4 parametre du kan indstille.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 20:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Filerne er forskellige størrelser. Har lige fundet ud af at en af dem fyldte 5 mb, så filerne vil nok være mellem 2 - 10 mb i stedet (Undervurderede det). Men hvordan ændrer jeg execution time?

Fra KBH
Tilmeldt 2. Sep 09
Indlæg ialt: 304
Skrevet kl. 20:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Lars Meyer:

Jonas Kaan:
Vi lavede et lille cms system en gang men det var kun på vores computer det virkede da surftown ikke tillader at man ændre i databasen med mindre ens ip er listet i "ekstern ip" tror jeg det hedder.

Jeres system skulle da meget nødigt lave connections til databasen fra client IP. Alle programmører med fornuft vil naturligvis lade php-filen (eller anden kode-fil), få access til databasen via server side execution, og derved er det ikke ens egen IP eller andres IP der har nogen betydning. Udelukkende webserverens IP har betydning her og connecter således til database, hvorfor dette med IP opsætning / ekstern IP tilladelse ikke har noget med dette at gøre.

Men måske taler du i virkeligheden om noget helt andet, det giver ihvertfald ingen mening det du skriver ?

Nu er det mange år siden jeg har kunne nøjes med surftown så det er vel tilladt at starte et sted Smile

CetaDesign din total leverandør inden for medie.

Fra København
Tilmeldt 22. Jan 09
Indlæg ialt: 1760
Fra  Buehøjgård Møbler Skrevet kl. 21:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Jonas Kaan:
Nu er det mange år siden jeg har kunne nøjes med surftown så det er vel tilladt at starte et sted Smile

Det svar forstod jeg slet ikke? Huh?

Hvordan relaterer det til ip-restricition på database-connections? Jeg har aldrig hørt om en webhost der ikke tillader connection til deres database fra deres egen webserver?

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 09:26
Hvor mange stjerner giver du? :

@Ronnikc: Du havde ret mht execution time.

"Hej Kasper

Såvidt jeg kan se rammer den limit'en på max_execution_time som er 300 sekunder, se evt. her
http://ws35.surftown.dk/phpinfo.php

Det er desværre ikke noget vi har mulighed for at justere, beklager meget."

Har derfor nu skiftet host. Tak for hjælpen og tak for de andre bud.

All the best

Kasper Andreassen

Fra Skørping
Tilmeldt 29. Sep 07
Indlæg ialt: 668
Fra  X-Cite ApS Skrevet kl. 10:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Kasper-A:

Har derfor nu skiftet host. Tak for hjælpen og tak for de andre bud.

Virker det så hos den nye host, og uden ændringer? Og hvem valgte du?

(det kan jo være relevant hvis andre på et tidspunkt står i samme situation)

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 10:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Fik Mediastyle til at hoste det og sætte det op. Om de har ændret noget, ved jeg ikke. Men så vidt jeg ved, tilbyder de kun hosting sammen med opsætning af sider.

All the best

Kasper Andreassen

Side 2 ud af 2 (19 indlæg)