Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

OneCam.dk har ikke en skidesmart regnskabsafdeling....

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)
Fra Fredericia
Tilmeldt 7. Feb 10
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 14:14
Hvor mange stjerner giver du? :

One Cam har eksisteret siden 2008 og beskiftiger idag 6 medarbejde og flere er på vej. Vores kunder strømmer til og vi har brug for ekstern bogøring i E-conomics sam samt gennemtænkt revision hvor rådgivning er i højsædet - til den rigtige pris.

Vh. René Sundahl

Indehaver

 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 16:22
Hvor mange stjerner giver du? :

René Sundahl:

One Cam har eksisteret siden 2008 og beskiftiger idag 6 medarbejde og flere er på vej. Vores kunder strømmer til og vi har brug for ekstern bogøring i E-conomics sam samt gennemtænkt revision hvor rådgivning er i højsædet - til den rigtige pris.

Vh. René Sundahl

Indehaver

 

Hej René

Det holder jo ikke rigtig i længden.

Du skal være velkommen til at kontakte mig på telefon eller mail.

Jeg skal iøvrigt til Jylland indenfor den næste uges tid, så kunne jeg da aflægge dig et møde, hvis det skulle være interessant.

Hilsen

Tonny

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 18:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Renè!

Vi kan også hjælpe dig.

Du er velkommen pr. mail eller telefon.

MvH

Peter

Fra København
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 975
Fra  Ubivox ApS Skrevet kl. 18:45
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

 

Tag fat i Martin Pedersen fra www.bogholderi.com

Lad dig ikke skræmme af websitet. Martin og Henriette (der hjælper til) er guld værd for den mindre virksomhed der ikke orker at beskæftige sig for meget med bogføring og dets lige.

Martin har hjulpet os lige siden eBrev og GMTA startede i 2003. Afhængig af placering osv, så kigger han eller henriette selv ind forbi og henter billag, sørger for alle de besværlige ting og det er til en pris hvor det ikke kan betale sig at man selv sidder og bliver gammel og grå af at gøre det.

Der er ingen brok hvis man ringer uden for normale arbejdstider og sender man en mail om aftenen, så er det ikke sjældent man har et svar tilbage kl 23-01 agtigt samme aften. Hos os kalder vi dem bogholderiets svar på irma city ;-)

Martin laver bogføring og selskabsadministration på et niveau så normale iværksættere kan være med. Det er casual og menneskeligt, men altid i orden. Så han har mine varmeste anbefalinger herfra.

 

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 17. Nov 09
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 22:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej René

 

Se eventuelt på solidaccount.dk og se om det er noget for Jer og kontakt os endelig for et uforpligtende tilbud.

 

Med venlig hilsen

 

Jesper Revall

SolidAccount

Fra Herning
Tilmeldt 8. Dec 09
Indlæg ialt: 585
Skrevet kl. 23:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Rene.

Jeg hjælper dig gerne med bogføringen og til den rigtige pris.

De bedste hilsner

Anders Mikkelsen

Nr1

 

Fra København
Tilmeldt 27. Jan 10
Indlæg ialt: 129
Skrevet kl. 13:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej René, du har tilgængæld et skidesmart regnskabssystem Big Smile

Det er dejligt at se du får svar fra så mange af vores regnskabspartnere, der har erfaring med e-conomic, det er jo det som er genialt med et sådan forum.

Skulle du have brug for et forum, der kun beskæftiger sig med jeres økonomisystem, altså e-conomic, er du meget velkommen til at bruge vores forum også, hvor der både er brugere, administratorer og revisorer, der alle sammen har et tilfælles, nemlig e-conomic.

Du kan finde vores gratis forum her: http://forum.e-conomic.dk/

Med venlig hilsen

Michael Jepsen
key account manager

e-conomic danmark a/s

 

Fra Fredericia
Tilmeldt 7. Feb 10
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 14:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Michael

Tak for dit svar. Og ja.. .det er skidesmart med E-conomics.

Jeg har forsøgt at søge under bogholdere/revisore geografisk hvor vi selv bor, og der kommer en tekst med 11 resultater, men Jeres side viser ikke resultaterne. !?

Vh. René

 

Fra Fredericia
Tilmeldt 7. Feb 10
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 14:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Anders.

Tak for din henvendelse. Og hurtig enda. Jeg har kigget lidt på Jeres hjemmeside og er kommet til den konklusion at vi ikke kan indgå samarbejde med jer da det vil interessekonflikte (nr. 1 security) med vores virksomhed, da vi begge beskæftiger os med sikring (TV-overvågning).

Håber du forstår.

Vh. René

Fra Herning
Tilmeldt 8. Dec 09
Indlæg ialt: 585
Skrevet kl. 15:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Rene.

Jeg tænkte selv den tanke, at du måske finder det i konflikt med vore interesser, så det er helt Ok fra min side.

de bedste hilsner

Anders Mikkelsen

Nr1

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)