Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Integreret blog eller seperat blog?

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 28. Apr 10
Indlæg ialt: 21
Skrevet kl. 10:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Se bort fra selve indholdet på hjemmesiden, - det er en nicheside Wink  

Jeg tester i øjeblikket to funktioner på min side, men er i tvivl om hvilke andre løsninger der findes.

Den ene model er en "traditionel" blog som ligger i mit webhotel (one.com)  - og som man får adgang til ved hjælp af forskellige links. Her er det ved at klikke på teaserne eller kategorien.

Den anden model er en blog der ligger direkte på en underside på selve websiden. Her benytter jeg et lige nu et script der kan lægge kommentarer på direkte, men der er jo også scrpits med en form for moderation.

Jeg kunne godt tænke mig at der er en sammenhæng i det overordnede design, at bloggen så at sige er en naturlig del som i den "anden model" men at det fungerer på samme måde som selve bloggen. der jo har en række automatiske fuktioner.

Jeg har kigget på Wordpress, men synes ikke rigtigt jeg kan finde ud af at få et samlet web og blog design i ét.

Er der nogen der evt. har et link på en side i WP eller lign. der fungerer som jeg ønsker?

 

Tilmeldt 28. Apr 10
Indlæg ialt: 21
Skrevet kl. 11:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg havde blot fået et dårligt  WP- design at lege med..

Nu har jeg fået en proff. til design og basisopsætning så jeg blot skal koncentrere mig om indholdet.

Det bliver spændene.

 

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)