Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Tøjwebshop platform til salg - Er vokset fra min platform

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra Hobro
Tilmeldt 29. Apr 08
Indlæg ialt: 229
Fra  DreamAbout.dk Skrevet kl. 15:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle aminoer.

Jeg er har de seneste par år fået udviklet mig en unik og lækker platform til salg af modetøj. Jeg er dog imellemtiden vokset fra min platform, og står derfor, iløbet af sommeren, med hele den advancerede tekniske løsning som jeg ikke skal bruge mere.

Her i nogle gode råd til hvordan man kan komme af med den og hvem der eventuelt kunne være interesseret - Løsningen er flexibel og man kan smide det design på den man vil. Den har et utal af funktioner og en super backend. 

Selve byflou.com er IKKE til salg. Det er KUN selve platformen bagved.

 

Venligst

Simon Falentin Olesen

+45 21 40 00 42

Fra Hobro
Tilmeldt 29. Apr 08
Indlæg ialt: 229
Fra  DreamAbout.dk Skrevet kl. 11:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Er der slet ingen der har et bud?

Fra Greve
Tilmeldt 21. Sep 09
Indlæg ialt: 553
Fra  dymagic Skrevet kl. 11:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Er det et system, du enten selv har lavet, eller har haft ansat lønmodtagere til at lave?

Hvis du har "købt" et udviklingsteam eller freelancere, har du så tjekket om du er berettiget til at sælge systemet videre?

Ellers har jeg desværre ikke lige noget input til, hvor du finder en køber til systemet... andet end at der kommer en interesseret forbi tråden her ;)

Fra Hobro
Tilmeldt 29. Apr 08
Indlæg ialt: 229
Fra  DreamAbout.dk Skrevet kl. 12:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Carsten.

Det er ikke mit system. Men jeg må godt sælge min løsning videre til en person eller en virksomhed. Så har jeg den bare ikke selv mere. Altså det er en licens til dette system. Det er et special udviklet system til tøjbranchen, dog ikke opensource.

Løsningen ret smart og man kan køre mange sites på samme løsning.

 

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)