Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Telenor too many errors hvad betyder dette

Side 2 ud af 2 (12 indlæg)
Fra Nørresundby
Tilmeldt 9. Sep 05
Indlæg ialt: 327
Skrevet kl. 17:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Skal du have konkret hjælp herfra må du som andre er inde på komme med mere info om fejlen, f.eks. et screenshot eller en KOMPLET fejlmeddelelse.

Alternativt har Telenor 2 forskellige mailsetups der kører SMTP, hhv. mail.telenor.dk og smtp.telenor.dk - forsøg evt. at skifte den du bruger ud med den anden.

Jeg tvivler dog et eller andet sted lidt på at det er generelt at kunder med Norton Antivirus ikke kan sende mail gennem Telenors mailserver, der må næsten være andet der spiller ind...

Fra Hadsten
Tilmeldt 29. Jan 09
Indlæg ialt: 4778
Fra  Nielco IT OnlineSynlighed.dk Skrevet kl. 17:36
Hvor mange stjerner giver du? :

heinel:

Jeg ved rigtig mange personer inkl. undertegnede har haft problemer med Norton Antivirus, og ser det som en virus i sig selv.
Derfor vil jeg foreslå dig at finde et alternativt antivirus program, evt. et gratis et som Microsoft Security Essentials.

På den måde finder du af hvor fejlen er - og du får et bedre antivirus program ;)

Lige inden en eventuel installation af Microsofts Security Essentials, vil jeg foreslå, at du kigger på resultatet af den seneste uafhængige test af en lang række antivirus produkter.
Det beskrev jeg i dette debat indlæg om "TEST: Her er den bedste antivirus"

I testresultatet vil du også kunne konstatere placeringen for Microsofts antivirus i testen. Skype-Smile

OnlineSynlighed.dk | Søgemaskineoptimering (SEO), Google Ads, Facebook Annoncering og Online Reputation Management.
Kontakt os på mail@onlinesynlighed.dk eller telefon +45 70 13 63 23
Jeg er partner i UlovligKopiering.dk, der hjælper virksomheder, som får kopieret online indhold.
Find mig på LinkedIn

Side 2 ud af 2 (12 indlæg)