Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp til links i wordpress

Side 2 ud af 2 (14 indlæg)
Fra Chlorakas
Tilmeldt 9. Jan 06
Indlæg ialt: 2169
Skrevet kl. 20:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Thomas

Godt at du fandt ud af det med tekstlinks! 

Mine priser er listet i euro fordi jeg bor med min familie i Grækenland og driver virksomhed herfra. Noget helt andet er, at i praksis betaler de fleste af mine kunder faktisk deres fakturaer i danske kroner til min danske bankkonto som jeg så overfører til græske euro selv senere.

Mht problemerne med aminos drift som diskuteres: Jeg måtte også sende mit svar et par gange til middag før den gik igennem, så der var nok et hik i systemet på et tidspunkt.

Mvh Anders

 

Nordic Key Account Manager hos Partner-Ads.com
Medstifter af Marketers.dk, det danske Affiliate Marketing Forum.  Og ejer af Saugstrup.org, redaktionel linkbuilding. 

Fra København N
Tilmeldt 3. Mar 08
Indlæg ialt: 1611
Fra  Amino ApS Dinero Skrevet kl. 21:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Krill:

Det er der ikke noget at gøre ved - skrev ellers hvordan og hvorledes mht. dit spørgsmål tidligt i dag, men dvs. PM tilsyneladende ikke har virket i dag.

 

Hej Krille

Jeg kan ikke se at du har sendt en PB i dag. Er du sikker på du fik den sendt?

Jeg er på Facebook, Tumblr og App.net.

Tilmeldt 12. Oct 09
Indlæg ialt: 19
Skrevet kl. 22:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Jacob Rohde:

Krill:

Det er der ikke noget at gøre ved - skrev ellers hvordan og hvorledes mht. dit spørgsmål tidligt i dag, men dvs. PM tilsyneladende ikke har virket i dag.

 

Hej Krille

Jeg kan ikke se at du har sendt en PB i dag. Er du sikker på du fik den sendt?

Jeg er helt overbevist om, at jeg fik dem sendt, men det undrede mig også, idet jeg trykker på knappen til at sende så gik den tilbage til forsiden, hvis jeg husker korrekt. Og jeg kunne heller ikke se, at jeg havde sendt  nogle beskeder under mine private beskeder.

Ved ikke lige hvad der er gået galt. Har ikke døjet med det før nemlig så det undrede mig, at de ikke blev sendt nu, hvor jeg trykkede på knappen. Det lader til, at det ikke bare er mig som har oplevet dette i dag.

Men det er der ikke noget at gøre ved.

Mvh

Krill

 

Fra København
Tilmeldt 22. Jan 09
Indlæg ialt: 1760
Fra  Buehøjgård Møbler Skrevet kl. 03:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Jacob Rohde:

Hej Krille

Jeg kan ikke se at du har sendt en PB i dag. Er du sikker på du fik den sendt?

jeg synes der har været mange der har talt om at PB ikke kommer frem her i disse dage... måske er der et problem et sted?

Side 2 ud af 2 (14 indlæg)