Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Mere GRATIS! End Open Source

Side 3 ud af 3 (22 indlæg)
Fra Hellerup
Tilmeldt 11. Apr 06
Indlæg ialt: 3722
Fra  CloudSprout Skrevet kl. 11:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jimmy

Vi er så meget i sync, at det er uhyggeligt, jeg tror næsten ikke vi kunne være mere enige!

Mht. rådet om at finde en partner, der havde styr på software salg til udlandet, så har vi været så heldige at finde en investor der tidligere har stået bag en global software succes, så det er i høj grad hans erfaringer vi kommer til at trække på!

Efter at havde indspillet den sidste video, fik jeg også rigtigt meget lyst til at kontakte Template Monster eller Themeforrest, og lave en samarbejdsaftale. Grunden til at de ville være interesserede er at omsætningen på den enkelte kunde, stiger væsentligt hvis der sælges et CloudSprout abonnement, og vi er naturligvis villige til at give dem en bid af kagen!
For slutkunden er det attraktivt fordi CloudSprout tilbyder den ubetinget korteste og letteste vej fra template til færdigt site tilpasset kunden.

Fra Odense
Tilmeldt 4. Mar 09
Indlæg ialt: 754
Fra  Codemagic (Sitemagic CMS) Skrevet kl. 12:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Lundsby.

Ja, det er sku en smule uhyggeligt, hehe. Vi er sikkert ikke så forfærdeligt forskellige i vores tankegang. Alligevel har I satset på et CMS til designere, mens vores er til udviklere :-)

Det lyder godt at I har kontakt til den her stærke samarbejdspartner i udlandet. Men din ide om at indgå samarbejde med Template Monster er jo helt konkret, og hamrende god, synes jeg. Det er naturligvis lige Jeres målgruppe, så her må der være potentiale.

Du må endelig holde os opdateret, så vi kan følge med på sidelinjen :-)

Side 3 ud af 3 (22 indlæg)