Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Magento og e-conomic

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 16. Apr 10
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 19:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvem benytter magento og e-conomic? Jeg ved der findes 2 moduler, et fra henholdsvis Magentohotel.dk og et fra Procontracters. Hvad har I af erfaringer med det? Jeg har fået en demo af magentohotel, der dog synes en smule simpelt. Hvad med procontracters? Jeg undrer mig over man ikke kan finde ordentlig dokumentation eller et link til en demo? 

Hvem herinde har erfaringer gode som dårlige med de forskellige løsninger?

Med venlig hilsen

Daniel Andersen
Temashop.dk - Danmarks største udvalg

Salg af kostumer / udklædning, parykker og tilbehør
Hos os finder du kostumer til sidste skoledag, karneval og temafester.

Fra Dyssegård
Tilmeldt 21. Jan 09
Indlæg ialt: 181
Skrevet kl. 20:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg bruger e-conomic og Magento (1.4) .. via magentohotel.dk -  min shop er ikke åbnet, så har begrænset erfaringer, der er dog lidt bøvl med nogle produkter ikke kommer med over i e-conomic, ser ud til det er konfigurerbar produkter der giver problemer.

/Almulimann

Fra Varde
Tilmeldt 9. Jan 06
Indlæg ialt: 1752
Fra  LinkCentralen.dk Skrevet kl. 20:35
Hvor mange stjerner giver du? :

 Linkportalen med de gode links - Et godt sted at starte

Fra Silkeborg
Tilmeldt 29. Apr 10
Indlæg ialt: 13
Skrevet kl. 21:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej!


Vi har også en Magento-webshop hos Magentohotel.dk som vi har været meget glade for, og vi overvejer også at købe integrationen mellem Magento og E-conomic, så jeg er også spændt på om der er nogen herinde der kan dele ud af nogle erfaringer?

Måske kan en af mændene fra Magentohotel selv bidrage med lidt info herinde?

Henriette

Fra Dalgasgade 11, Herning
Tilmeldt 28. Jan 09
Indlæg ialt: 763
Fra  Powerhosting ApS Skrevet kl. 21:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Henriette Hagemann:

Hej!


Vi har også en Magento-webshop hos Magentohotel.dk som vi har været meget glade for, og vi overvejer også at købe integrationen mellem Magento og E-conomic, så jeg er også spændt på om der er nogen herinde der kan dele ud af nogle erfaringer?

Måske kan en af mændene fra Magentohotel selv bidrage med lidt info herinde?

Henriette

 

Hej Henriette. så gerne. 

Vores e-conomic integration giver ganske enkelt mulighed for automatisk at bogføre dine indtægtsbilag fra shoppen i dit economic regnskab.

Produkter og kunder oprettes automatisk hos e-conomic sammen med fakturaen.

Der er således tale om en såkaldt 1-vejs integration (Magento -> Economic)  hvilket dækker de flestes behov og den er udviklet af Getashop

 

Har man brug for en 2-vejs integration (fx. hvis man har flere Points Of Sale) og gerne vil benytte economic-lagerstyring, så tilbyder icommerce.se noget hosted middleware som vi har ganske gode erfaringer med.

 

Håber det giver svar på dit spørgsmål.  Smile

 

Dennis  | (+45) 7222 4457 | Dalgasgade 11, 7400 Herning 

Seriøs Magentohosting

Fra Silkeborg
Tilmeldt 4. Jan 07
Indlæg ialt: 461
Skrevet kl. 22:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

jeg bruger magento og e-conomic.

Bruger magentohotels integration. Den er simpel men den virker. Jeg ser ingen grund til at den skulle være mere avanceret. Den fungere okay.


Jeg har oplevede nogle fejl og har meldt dem til magentohotel. De har rettet langt de fleste i en ny version af deres integration de lige har udgivet. Jeg har meldt til dem omkring den sidste fejl som jeg har, men det er små detaljer som man sagtens kan leve med. Så jeg er godt tilfreds med deres integration. Håber dog at de får ordnet den sidste fejl.


Med hensyn til installation så  ringede jeg bare til magentohotel og så oprettede de det hele for mig. Der mangler noget dokumentation til at udfylde integrationen med hvilke tal du skal udfylde, en har du problemer så vil jeg gerne hjælpe dig med at smide de rigtige informationer ind i integrationen, sådan at det hele virker.


Men alt i alt så spare det mig for en del, så jeg er godt tilfreds med den. Håber dog at få rettet det sidste, så det hele fungere 100 %

Fra Kgs Lyngby
Tilmeldt 7. Apr 09
Indlæg ialt: 2798
Fra  Infospray Media Skrevet kl. 08:17
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Birkelund:

Men alt i alt så spare det mig for en del, så jeg er godt tilfreds med den. Håber dog at få rettet det sidste, så det hele fungere 100 %

Alle der har ønsker til den næste version eller finder fejl i den nuværende version må meget gerne sende mig en mail på rl SNABEL-A getashop.dk. Så kan vi tage det med næste gang vi frigiver en ny version Smile

Fra Værløse
Tilmeldt 5. Nov 07
Indlæg ialt: 686
Fra  Kammalou.com Skrevet kl. 22:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Ja, det er uheldigt vi ikke har fået lavet et ordentligt produkt blad på vores integration imellem Magento & economic.

Vores løsning levere vi til kunder i både Danmark, Norge og Sverige. 

I Norge fravalgte http://www.trollweb.no/ den Løsning Svenske iCommerce har lavet til economic. For at benytte vores istedet. Trollweb står også bag silverthemes.com, onestepcheckout & magejournal.com.

Det er faktisk muligt at købe vores løsning direkte på deres site: http://www.trollweb.no/produkter-og-tjenester/magento-economic-modul

Et kort oprids over nuværende funktioner:

Produkter:

  • Produktinformationer overføres fra Magento til e-conomic
  • Løbende ændringer af produktinformation overføres automatisk fra Magento til
    e-conomic
  • Lagerstyring håndteres af e-conomic (Tilkøb hos e-conomic)

Ordrer:

  • Automatisk overførsel af ordrer fra din webshop til e-conomic
  • Fakturering foretages af Magento
  • Konfigurerbart om det skal kontores i en kasseklade som finansposter istedet.

Debitorer:

  • Nye kunder i din webshop kan overføres til e-conomic (konfigurerbart)
  • Gæstekøb ordrer opbevares under en kollektiv debitor eller som ny debitor (konfigurerbart)
  • Gæstekøb kan også konfigureres til at oprette debitorer udfra Salgsordren.

Andet:

  • Moms: Differentieret moms håndtering jf. Indland, EU & Udenfor EU.
  • Fragt: Konfigurerebare produktgrupper til Fragt.
  • Fakturalayout
  • Valuta uafhængig.

Du kan skrive til mig hvis du vil vide mere.

Eller brug formularen på vores website. Til en eventuelt demo site hvor du kan eksperimentere med både MAgento og economic delen.

http://www.procontractors.eu/company/contact-us/

 

SAFe SPC, Magento Expert, Jira Guru, Kammalou.com

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 1. Oct 10
Indlæg ialt: 68
Skrevet kl. 00:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa,

Det er lige det jeg skal bruge til min kommende Magento shop. Super fedt med alle funktionerne og fleksibiliteten :-)

Det link du har lagt til modulet virker dog ikke og jeg kan ikke umiddelbart finde det på Jeres site!

Har sendt jer en mail. Håber i stadigvæk har det

Mvh.

Peter

tonere

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)