Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Ny Mac Book Pro kr. 4.500,- !!

Side 2 ud af 2 (16 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 22. Jan 09
Indlæg ialt: 1760
Fra  Buehøjgård Møbler Skrevet kl. 15:47
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Bennie

Jeg tror det er mig du hentyder til, som tidligere var lidt på nakken af dig, grundet din let "skjulte" reklame.

Jeg mener dog jeg gjorde det med god og konstruktiv stil, for at råde dig til at gøre det anderledes/bedre end anden gange, og vedkende dit forhold til produktet du omtaler.
Men nu synes jeg med denne tråd at du fuldstændig "spammer" i allerværste stil her på Amino.

Nu er det ihvertfald sikkert, jeg skal aldrig købe noget fra dig eller Team Annasminde, for det har efterladt et så dårligt indtryk, at jeg på ingen måde føler jeg kan stole på anbefalinger og produktet fra jer mere.

Du bør tage dette til eftertanke i din fremtidige markedsføring, særligt på vegne af din kunde, som upåagtet nu får en masse kedelig omtale.

Fra Helsingør
Tilmeldt 23. Nov 06
Indlæg ialt: 992
Fra  Hvorfor kan man ikke slette sin virksomhed fra Indeks? Skrevet kl. 19:23
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Bennie Larsen:

Jeg ved ikke lige med jer - hvad synes i? Er der relevans i dette tilbud?

Bennie

Jeg klikker ind på din hjemmeside www.lindegaard-larsen.dk og ser at du laver "Online markedsføring".

Hvordan faen kan du så lave sådan et stunt her på Aminos? Jeg ville da aldrig nogen sinde bruge sådan en virksomhed til at sælge for mig og min kunder online.

Undre mig!

Fra Århus
Tilmeldt 18. Jan 10
Indlæg ialt: 481
Fra  Billigmagento.dk Skrevet kl. 10:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Peter Lauge:

Jeg klikker ind på din hjemmeside www.lindegaard-larsen.dk og ser at du laver "Online markedsføring".

Hvordan faen kan du så lave sådan et stunt her på Aminos? Jeg ville da aldrig nogen sinde bruge sådan en virksomhed til at sælge for mig og min kunder online.

Undre mig!

Jeg kan kun være enig.

Tilmeldt 22. Apr 10
Indlæg ialt: 1708
Skrevet kl. 11:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg kan et eller andet sted godt se pointen i det oprindelige indlæg. Det skal dog siges jeg ikke har undersøgt detaljerne. Så jeg "voucher" ikke for en skid. Men sådan umiddelbart kan Bennie da godt have en pointe.... Derudover er der jo intet galt i at sætte tingene på spidsen og komme med en provokerende "overskrift", for at få sit budskab ud.

Den slags ting skal man dog være yderst varsom med og det kræver nogle helt specielle evner. Evner man i øvrigt kraftigt kan betvivle, at Bennie besidder.... Men hvorom alting er synes jeg ikke man kan klandre Bennie for at forsøge. At "missionen" ikke lykkedes handler om manglende evner, ikke manglende moral :)

Men det der godt kan undre en og være anledning til kritik er at der ikke bliver fulgt op på det.... Hvor er trådstarter blevet af? Hvis man har nået den erkendelse, at man har gjort i nælderne...hvorfor så ikke lige melde ind og sige "my bad"? Dét kan i den grad undre og dét kan man vist godt tillade sig at kritisere en person for - særligt hvis denne lever af at gøre sig i online markedsføring...

Arbejder på at udvikle Danmarks bedste Klima-Portal, som naturligvis kører DoFollow ;)

Vil du være med?

Fra Storkøbenhavn
Tilmeldt 6. Oct 09
Indlæg ialt: 823
Skrevet kl. 11:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Trådstarter er her skam stadig! Og jeg vil vælge mine ord med omhu...

På foranledning af Amino Moderator John Nielsen, har jeg valgt ikke at "pumpe" dette indlæg yderligere op (og på trods heraf, føler jeg mig altså nødsaget til at afgive "svar på tiltale", en sidste gang).

Indledningsvis vil jeg starte med at undskylde, hvis jeg har udtrykt mig så uklart, at dette har afstedkommet en misforstået opfattelse af mit indlæg.

Indlægget var ment som en afprøvning af, hvad der kunne have relevans, og hvad der ikke kunne.

Men, som Storm P. så glimrende udtrykker det, i en af sine mange fluer:

Man skal være en usædvanlig hæderlig sælger, for at kunne sælge elastik i metermål !

Jeg undskylder endnu engang, hvis der er nogen der føler sig trådt over tæerne - og vil iøvrigt ikke forfølge denne tråd mere, i håbet om at der ikke opstår yderligere misforståelser.

Og på trods hersf, ønsker jeg alle Aminoer en rigtig god weekend.

Bennie

Fra Valby
Tilmeldt 2. Jan 07
Indlæg ialt: 390
Fra  Workflow Skrevet kl. 16:42
Hvor mange stjerner giver du? :

- Vil du ha' en is?

- Ja, tak!

- Så skal du lige synge en sang først !

- Tralalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalala

- Det var en god sang. Vær'sko' her er en kuglepen - Isen var kun for at få dig til at synge

...Spild af vores tid at lokke med A når man sælger B.

 

Hvis du tidligere har vist et tilbud der ikke blev vel modtaget, kan det enten skyldes at du skjulte dit tilhørsforhold og derfor fremstod utroværdigt eller også var tilbudet måske ikke relevant for de aminoer der læste det. (jeg har ikke set/læst dit tilbud)

Den første tanke jeg fik da jeg læste dit indlæg var, at jeg ikke kunne finde hoved eller hale i teksten. Hvad er det du sælger?

Du spørger om der er relevans i tilbudet men jeg kan ikke se nogle tilbud i din tekst. Jeg kan ikke engang se hvad det drejer sig om da du blot skriver at det er et knaldgodt tilbud.

Det eneste du oplyser er at firmaet Team Annasminde har et knaldgodt tilbud.

Det er desværre for få oplysninger til at du kan forvente at få svar på dit spørgsmål.

Vh Brian

Side 2 ud af 2 (16 indlæg)