Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

webbureau = Pizzariaer ?

Side 2 ud af 2 (17 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 9. Feb 10
Indlæg ialt: 1479
Skrevet kl. 09:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvad i alvermen man kan få cms hjemmeside iidag for kun 2000 + moms

Det kan være at nogen hellere vil sælge mange CMS og tjene mindre i per enhed i stedet for at sælge få og tjene mere pr enhed.

Et eks kunne være at en gut eller et firma har brugt et helt år på at udvikle et CMS og syntes at prisen skal være 10.000 kroner - det er meget muligt at det 10.000 kroner værd, men kunden tænker måske lidt anderles - for når alt kommer til alt så køber kunnen et stykke software han/hun bare selv skal installere på sin computer - og vupti det koster lige personen 10.000 kroner - det kan en kunde måske godt føle sig lidt snyndt over?!

10.000 gange 10 solgte enheder om året  = 100.000 kroner

2000 gange 50 solgte enheder om året = 100.000 kroner

Der store fordele ved at havde mange flere kunder hvis man kan finde ud af at lave forskellige nye services til  produktet- f.eks lad os sige at det koster 299 kroner at få en ny og opdateret CMS med flere funktioner - så kommer du til at tjene langt flere penge i den sidste ende, det kunne også være at man kunne tage 99 kroner pr md for for telefonsupport - eller måske tage penge for at installeret CMS på serveren hvis kunden ikke selv tør at lege med det.

Så der kan være mange gode grunde til hvordan folk kan sælge deres CMS til feks 2000 + moms

P.S

Som Osvald Helmuth siger i den danske film "Ebberød bank" - "Det er mængden dér gøreret"Big Smile

Jeg arbejder som reklameopfinder, og jeg kører med 12.000 kr/t. Skal du have et lift med?

Fra Viby J
Tilmeldt 7. Aug 09
Indlæg ialt: 578
Skrevet kl. 09:44
Hvor mange stjerner giver du? :

MVH Kim

KTJ-Media.dk:

Men ja, du har ret i at der findes Open Source løsninger som er mindst lige så gode som mange af dem man skal betale for. Men omvendt findes der også dem man skal betale for, hvor Open Source ikke når dem til sokkeholderne.

MVH Kim

Spørgsmålet er bare om at mange gange kan det bedre betale sig at få programmeret noget oveni open source CMS, end og betale mega dyre licenser.

 

Tilmeldt 22. Apr 10
Indlæg ialt: 1708
Skrevet kl. 10:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Dino:
Spørgsmålet er bare om at mange gange kan det bedre betale sig at få programmeret noget oveni open source CMS, end og betale mega dyre licenser.

 

Det kommer jo an på hvad man vil med det.... Man kan ikke sige at Open Source er bedre en propreitær - eller omvendt.

Jeg fatter ikke folk stadigvæk gider spilde deres energi på religionskrige :)

Arbejder på at udvikle Danmarks bedste Klima-Portal, som naturligvis kører DoFollow ;)

Vil du være med?

Fra Viby J
Tilmeldt 7. Aug 09
Indlæg ialt: 578
Skrevet kl. 10:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Lige præcis. :-)

Konklusionen er hermed at det er situationen /kravet til løsningen det afhænger af :-)

Tilmeldt 22. Apr 10
Indlæg ialt: 1708
Skrevet kl. 10:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Dino:

Lige præcis. :-)

Konklusionen er hermed at det er situationen /kravet til løsningen det afhænger af :-)

 

Godt at høre :)

Arbejder på at udvikle Danmarks bedste Klima-Portal, som naturligvis kører DoFollow ;)

Vil du være med?

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 10:24
Hvor mange stjerner giver du? :

igang:

Hej

Lad mig have LOV til brokke mig idag.

Jeg er død træt af at en hver driver webbureau idag, Jeg synes mange tilbyder dårligt arbejde og design og så er det  nogen som DUMPER Prisen Total i bunden..

 

Hvad i alvermen man kan få cms hjemmeside iidag for kun 2000 + moms

 

Hvad sker der for de folk!a

 

Jeg er ikke helt sikker på at jeg forstår hvad du mener du skal brokke dig over. Men jeg tror jeg er kommet frem til at du selv sælger hjemmesider, og er irriteret over at der er nogen der sælger dem billigere, og at de leverer en dårlig kvalitet?

Velkommen til den virkelige verden. Jeg er også sikker på at der er virksomheder der er trætte af at Harald Nyborg sælger billige varer, i en ikke så god kvalitet. Og der er byggefirmaer der  er trætte af andre byggefirmaer der entreer med polske håndværkere, til en lav pris og deraf følgende kvalitet. Sådan er spillereglerne. Der er rigtig mange mennesker der bare ikke kan få det billigt nok, og bagefter klynker over at de ikke har fået den mest fantastiske kvalitet til ingen penge. Dit held er så, at nogen af dem skal have lavet det om, og ved nu at kvalitet sandsynligvis koster ekstra.

Men når det er sagt, er det jo også en mulighed at man kan få en god hjemmeside for 2.000 kr, der opfylder de ønsker man har. Så passer de ting jo meget godt sammen, og det er jo bare skønt. Jeg har selv bestilt en hjemmeside hos Lasse fra Sobbing Elephant til 2.000, og har en forventning om at jeg ikke bliver skuffet. Mit behov er ikke så stort, og jeg er ikke så krævende. Derfor vil jeg hellere bruge 2.000 end 10.000 på den. Eller rettere sagt: Jeg ville ikke have brugt 10.000, så hellere droppe den side.

Men i den perfekte verden er der ingen der dumper priserne, så ville man kunne leve rigtig godt af halvt så mange kunder.

Ud af dine tidligere indlæg tolker jeg, at du vil få lavet hjemmesiderne af indiske programmører, og få engelstalende sælgere til at afsætte dem. Altså alt skal foregå med billigere udenlandsk arbejdskraft. Enten for at tjene mere, eller for at kunne tilbyde lavere priser. Er du så bedre end dem du udtrykker din utilfredshed med?

Men der skal selvfølgelig være plads til at komme ud med sin utilfredshed Smile

Godt skrevet og god sammenligning.Yes

Fra København S
Tilmeldt 1. Feb 06
Indlæg ialt: 3528
Fra  Kim Tetzlaff ApS Kim Tetzlaff Ejendom Skrevet kl. 10:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Michael Richard Warren Olsen aka Wonderboy:

Et eks kunne være at en gut eller et firma har brugt et helt år på at udvikle et CMS og syntes at prisen skal være 10.000 kroner - det er meget muligt at det 10.000 kroner værd, men kunden tænker måske lidt anderles - for når alt kommer til alt så køber kunnen et stykke software han/hun bare selv skal installere på sin computer - og vupti det koster lige personen 10.000 kroner - det kan en kunde måske godt føle sig lidt snyndt over?!

Den her kan jeg ikke lige følge dig i. De fleste virksomheder jeg kender som har lavet sit eget CMS, inklusiv min egen. Har brugt betydeligt flere år på at udvikle og videreudvikle deres CMS løsninger.

Yderligere kan jeg ikke se din sammenligning med et stykke software som kunden selv skal installerer på sin computer. hos mig er det sådan at jeg har et grundsystem, hvortil moduler og sådan noget bliver programmeret til kunden og det kunden vil have. Yderligere bruger jeg også betydeligt mere tid på analyse af markedet/målgrupper, analyse af konkurrenter for at komme frem til det bedste design til mine kunder. og yderligere er der også den service som min virksomhed har som kunden betaler for. Det er ikke noget man kan få for 2000,- ex moms.

Dino:

Spørgsmålet er bare om at mange gange kan det bedre betale sig at få programmeret noget oveni open source CMS, end og betale mega dyre licenser.

Nu ved jeg ikke hvem du sammenligner med, men hvis du snakker sådan nogen som DynamicWeb osv, så har du meget ret ja. Men mine priser er ikke så høje som fx deres. Noget de ville tage omkring 100.000kr for ville jeg tage mere end 50% mindre for. et eksempel er en kunde, som fik tilbud fra andre, hvor den højeste pris lå på 120.000,- ex moms, der lå min pris for det samme og endda bedre, på 30.000,- ex moms. så jeg vil ikke anse mig selv for at ligge i den dyre ende. så i mit tilfælde ville det ikke kunne betale sig efter min mening.

Men jeg kan godt se fordelen i at arbejde med open source, man tjener langt mere. Men så er spørgsmålet bare hvad man går efter som webudvilker/webdesigner/Virksomhed. Jeg selv går mere efter kvalitet, og ikke mindst SEO muligheder i løsningen. Og min CMS løsning fik mange SEO funktioner op til flere år før Open Source begyndte at tænke på at få det. Fx Sådan en basal ting som individuel styring af metadata og title har min løsning alle dage haft, lige siden jeg startede med at programmerer min løsning. og det er der stadig mange opensource og kommercielle løsninger som ikke har som standard.

Det jeg nok siger er at der  er fordele og ulemper ved begge ting, og så er det op til kunden og gennemskue hvad der bedst kan betale sig og hvilken udbyder der er bedst at bruge. Men det er jo det der er det svære for en evt kunde. Det er for svært for dem at gennemskue hvad de reelt set får for pengene. især når den kommercielle udbyder, siger den er seo venlig og har masser af SEO funktioner, og de open source udbydere egentlig også siger det samme. og det samme gør kommercielle udbydere også over for andre kommercielle... Men når alt kommer til alt, kommer det an på kunden, og de funktioner de efterspørger.  

MVH Kim

Ekspert i hastighedsoptimering og Teknisk SEO

Optimering og udvikling af hurtige hjemmesider, med mere end 25 års erfaring. Danmarks bedste hastighedsoptimering med speciale i wordpress. Wordpress hjemmeside

Side 2 ud af 2 (17 indlæg)