Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kan man finde en boliginvester i denne tid?

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 18. Jun 08
Indlæg ialt: 41
Skrevet kl. 23:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Hey Kære Amino Folk!!!

Jeg vil gerne spørge jer der er inde i bolig investering (og andre :-) om det er muligt at finde nogle som vil investerer i boliger som ALLEREDE ER OPFØRT, med henblik på vidersalg når priserne stiger lige om lidt :D

Altså køb af enkelt lejeligheder (andel eller ejer) Jeg kan huske det eksisterede i højkonjunkturen, men hvad med nu?

Helt konkret drejer det sig om en meget centralt beliggende andel jeg har fået tilbudt til en rigtig, rigtig god pris. Da jeg ikke selv er spekulant kan jeg godt leve med ikke at score kassen på den, hvis jeg blot kan bo der til min uddannelse er færdig...

På Forhånd Tak...

 

Tilmeldt 4. Mar 10
Indlæg ialt: 296
Skrevet kl. 00:08
Hvor mange stjerner giver du? :

bolig investering Indifferent

Man giver næsten al skylden for finanskrisen til bolig marked og du vil vide om det er muligt at finde en invester ?Zip it!

 

Hvordan synes du sel det går?

 

NB: Drillet bare, men jeg tror personligt ikke nogen tør bolig investeringer endnu...

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 14996
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 00:13
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Runway:

om det er muligt at finde nogle som vil investerer i boliger som ALLEREDE ER OPFØRT, med henblik på vidersalg når priserne stiger lige om lidt :D

Diffiner "lige om lidt"... Er det indenfor de næste 20 år eller hva?

Boligpriserne har ik nået bunden, så at begynde at tro, at de stiger med raketfart igen, er nok at gamble mere end højest nødvendigt...

Billige designer Solbriller hos Customfit.eu

Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...

Tilmeldt 30. Oct 09
Indlæg ialt: 5361
Skrevet kl. 00:23
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Fashion-Seller:

Diffiner "lige om lidt"... Er det indenfor de næste 20 år eller hva?

Boligpriserne har ik nået bunden, så at begynde at tro, at de stiger med raketfart igen, er nok at gamble mere end højest nødvendigt...

Kan kun tilslutte mig dette, og der er mere uro på vej i eurozonen, som Fashion tidligere lagde link til i dag.

Først skal vi af med de latterlige rente- og afdragsfrie lån. Dernæst skal vi have solgt Danske Bank til Nordea når DB knækker sammen med Irland, og så skal vi have flyrejser til Grækenland for 299 inkl. hotel med Norwegian, der så kan få de skandinaviske lande ind som investorer når de for 1,- overtager SAS.

Reelt set er der faktisk plads til et kollaps i størrelsesordenen på ca. 60-70% i udvalgte byer f.s.a. boligpriserne.

Køb ren argan olie her

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 14996
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 00:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Lagersalg123 - JEN:

Hahahahaha

SAS = Spar Aldrig Sammen ;D

Billige designer Solbriller hos Customfit.eu

Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...

Tilmeldt 27. Sep 06
Indlæg ialt: 619
Fra  År Skrevet kl. 06:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er afgørende for prisen, når du skal sælge din ejendom eller lejemål, er den tidligere leje. At du vælger selv at betale 10.000 kr pr mdr, når markedsprisen er 4.000 kr har ingen betydning.

Brug derfor markedsprisen for den mdr. husleje som udgangspunkt. 

Du kan derud over hæve mdr. leje pris ved at istandsætte lejligheden. Du skal dog lige være opmærksom byggefornyelsesregulativet, der kan give dig et loft for maks husleje trods istandsættelse.

Tilmeldt 22. Jul 08
Indlæg ialt: 241
Skrevet kl. 09:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

En boliginvestor er i denne tid nok noget svært...

Dog har jeg hørt et par steder i branchen, er flere investeringsselskaber er begyndt at kikke på boliger igen, da priserne faktisk er temmelig langt nede.

Så mig forslag er, at du skal holde sig orintering omkring investormarkedet i pressen, og evt. følge med i nyhedsbrevet fra Danish Ventures Capitalist Ass. - www.dvca.dk

Mvh Thor Mønsted

Tilmeldt 18. Jun 08
Indlæg ialt: 41
Skrevet kl. 12:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej og tak for de mange råd. Jeg forstod ikke helt hvad du mente Holger. I øvrigt var min kommentar i første indlæg omkring at boligmarkedet vender "om lidt" også bare for at være lidt positiv. Jeg har selvfølgelig ikke belæg for at påstå dette - da det ikke er noget nogle overhovedet kan forudsige på nuværende tidspunkt. Læste forleden at krise psykologien var ved at være ovre, men kigger man så åpå eurozonen og Grækenland, ja så kan man hurtigt komme i krise humør igen... Men personligt tror jeg på bolig markedet pt. Og da den lejelighed jeg er blevet tilbudt ligger på den adresse den gør, er en andel, har lav boligudgift og hvor andelsforeningen har nedlagt ventelisten fordi folk sælger eksternt og ventelisten blev for lang...

 

Men mange tak for jeres råd og ja, jeg tilmelder mig da lige nyhedsbrevet fra Danish Ventures Capitalist Ass :-)

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)