Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Et super duper navn?

Side 3 ud af 3 (25 indlæg)
Tilmeldt 27. Apr 10
Indlæg ialt: 12
Skrevet kl. 15:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa allesammen.

Jeg er meget overvældet af at så mange gider komme med forslag, det er super cool gjort.

Vi har stadig ikke fundet ud af navnet, men vi er blevet meget inspireret af alle de gode forslag, der er virkelig noget at arbejde med. Synes det er et meget stort skridt det med navnet, det siger jo meget om en virksomhed synes jeg.

 

ztrong:

Nåhrrr... Kage Trunten Cake

Fandt du navnet?

Så nej desværre Ztrong ikke endnu, men Jørgen er stadig ikke taget af bordet ;)

Tilmeldt 9. Sep 08
Indlæg ialt: 492
Skrevet kl. 15:32
Hvor mange stjerner giver du? :

ja, "Vi laver kager og bager, her i kagerbager huset"

Kagerbager huset

Uanset hvad, så er navnet ret lige gyldigt. Det handler om den første kunde og så den næste. Kommer den første igen og den næste så har i en forretning, kommer de ikke igen så luk. 

Tilmeldt 9. Sep 08
Indlæg ialt: 492
Skrevet kl. 15:36
Hvor mange stjerner giver du? :

KageTrunten:

Hejsa allesammen.

Jeg er meget overvældet af at så mange gider komme med forslag, det er super cool gjort.

Vi har stadig ikke fundet ud af navnet, men vi er blevet meget inspireret af alle de gode forslag, der er virkelig noget at arbejde med. Synes det er et meget stort skridt det med navnet, det siger jo meget om en virksomhed synes jeg.

 

ztrong:

Nåhrrr... Kage Trunten Cake

Fandt du navnet?

Så nej desværre Ztrong ikke endnu, men Jørgen er stadig ikke taget af bordet ;)

 

Selvfølgelig er navnet vigtigt, men koncept, kvalitet, smag, pris og kundeglæde er vigtigere, om i så hedder "William shakespears gamle kager". Jeg vil gå så langt at sige, at navnet er stort set underordnet, hvis bare det ikke er for svært.

Fra Kolding
Tilmeldt 23. Apr 08
Indlæg ialt: 67
Skrevet kl. 15:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Queen Cakes
Cake Legs
Qustom Cakes (lol...er taget ser jeg Crying )
Cake Break
Dream creme cakesHuh?
Lilly Cakes
Cass-Cakes (Cassandra ? )

Ohhh... Brain-storm ----

 

/Frandsen

Tilmeldt 27. Apr 10
Indlæg ialt: 12
Skrevet kl. 19:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak i to ;) Faktisk nogle rigtig fede navne. Takker takker for mere inspiration, Ærgelig Qustom cakes er taget, det lyd ret cool, måske man kunne twiste den, tænke tænke..

Er der andre der som Simon mener at navnet er tæt på underordnet? Er selv af den holdning at det er ret vigtigt, men måske jeg bare er navne-snob?

Side 3 ud af 3 (25 indlæg)