Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Byg mig en prof webshop og vi levere maden til din næste fest

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 19. Aug 08
Indlæg ialt: 9
Skrevet kl. 07:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Godmorgen Aminoer

Jeg søger en erfaren person til at sammensætte os en flot og velfungerende webshop.

Vi er ude i en byttehandel - Vi vil kvitere med et gavekort til brug af vores catering for en værdi af kr. 25.000,- om du bruger gavekortet til dyr sofistikeret bryllupsmad eller en simpel sommer grillfest, det skal være os ligegyldigt.

Hvad er det så vi skal bruge ?
Ja vi skal bruge en webshop hvorfra man skal kunne købe egenproducerede delikatesser, literatur omkring gastronomi samt enkelte af vores catering menuer.
Shoppen skal aldeles brugervenlig og nem for os at vedligeholde med hensyn til tilføjelse af nye varer, redigering af tekst osv.

Alt det tekniske bag behøver i ikke at nævne noget om, det siger os intet, det vigtige er at det fungerer.

Kom med nogle bud dem som er klar på en bytter.

God dag
Richard Kaldal

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 08:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Richard,

Smid mig en mail på kim@b-web.dk, så kan vi måske finde ud af noget. :-)

God dag og venlig hilsen
Kim Bang

Fra Kgs Lyngby
Tilmeldt 7. Apr 09
Indlæg ialt: 2798
Fra  Infospray Media Skrevet kl. 08:22
Hvor mange stjerner giver du? :

RichardKaldal:

Jeg søger en erfaren person til at sammensætte os en flot og velfungerende webshop.

Vi er ude i en byttehandel - Vi vil kvitere med et gavekort til brug af vores catering for en værdi af kr. 25.000,- om du bruger gavekortet til dyr sofistikeret bryllupsmad eller en simpel sommer grillfest, det skal være os ligegyldigt.

Hvad er det så vi skal bruge ?
Ja vi skal bruge en webshop hvorfra man skal kunne købe egenproducerede delikatesser, literatur omkring gastronomi samt enkelte af vores catering menuer.
Shoppen skal aldeles brugervenlig og nem for os at vedligeholde med hensyn til tilføjelse af nye varer, redigering af tekst osv.

Alt det tekniske bag behøver i ikke at nævne noget om, det siger os intet, det vigtige er at det fungerer.

Kom med nogle bud dem som er klar på en bytter.

Hej Richard

Jeg er ikke afvisende. Se hvilke shops vi bla har lavet her:

http://getashop.dk/referencer

Kontakt mig venligst på rl SNABEL-A getashop.dk

Fra København
Tilmeldt 28. Dec 09
Indlæg ialt: 1827
Fra  TDOmedia Skrevet kl. 08:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Richard

Det lyder rigtig spændende.
Hvis du vil sende mig en mail så kigger jeg opgaven igennem. ThomasDeOliveira@jubii.dk

Hav en forsat god dag! :)

 

Mvh. Thomas

Fra Helsingør
Tilmeldt 23. Nov 06
Indlæg ialt: 992
Fra  Hvorfor kan man ikke slette sin virksomhed fra Indeks? Skrevet kl. 08:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Måske lidt kedeligt - men husk SKAT :-)

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)