Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Schwartz Soft - Dumt navn?

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Fra Fredericia
Tilmeldt 6. Apr 10
Indlæg ialt: 15
Skrevet kl. 21:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej.

Jeg har planer om at åbne en lille webshop, som skal sælge hjemmeside design's, script's og hjemmesider.
Og sådan en webshop skal jo have et navn, så jeg havde tænkt på at kalde den "Schwartz Soft", men ville folk ikke have for svært ved at stave det?
Håber i ville give jeres meninger om det, og eventuelt komme med andre idéer, da jeg ikke er så kreativ på det punkt.

Tak på forhånd.

 

Med venlig hilsen

Jacob 

Fra Århus
Tilmeldt 18. Feb 06
Indlæg ialt: 4322
Skrevet kl. 21:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Du bliver nok ret hurtigt træt af at stave navnet 10 gange hver gang nogen skal have oplyst din e-mailadresse.. Smile

Safeticket - Dit enkle og fleksible billetsystem.

Fra Fredericia
Tilmeldt 6. Apr 10
Indlæg ialt: 15
Skrevet kl. 21:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej.

Tak for det hurtige svar.
Jeg tror ikke at jeg selv bliver træt af at skrive det, da det er mit mellemnavn. Så jeg har jo levet med det hele mit liv, og derfor har jeg ikke problemer med at stave det. Det er også derfor at jeg spørger efter jeres meninger om det. 

Fra Værløse
Tilmeldt 1. Jun 09
Indlæg ialt: 410
Skrevet kl. 21:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jacob

Jo det er et svært navn at huske hvordan man staver. Har en kammerat der har et efternavn der minder meget om, men det kan jeg heller ikke huske hvordan man staver så..

/ Morten

Få et godt webdesign til en lav pris på owix.dk - drevet af unge iværksættere

Fra Fredericia
Tilmeldt 6. Apr 10
Indlæg ialt: 15
Skrevet kl. 21:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja det var også det jeg tænkte.
Så jeg må vel bare prøve at være lidt kreativ igen, og finde på et andet navn :)

Fra København
Tilmeldt 28. Dec 09
Indlæg ialt: 1827
Fra  TDOmedia Skrevet kl. 21:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jakob

Har du en mail, som jeg kan fange dig på?

 

Mvh. Thomas

Fra Fredericia
Tilmeldt 6. Apr 10
Indlæg ialt: 15
Skrevet kl. 21:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Thomas.

Jeg har sendt dig en PB.

 

Hilsen

Jacob

Tilmeldt 10. Jan 10
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 21:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jacob,

Du er inde på noget, det kan godt blive svært for nogle at stave til det, men er det navnet du skal findes på ?

Tænker på jeg har på et par iværksætter kurser flere gange hørt om adwords og SEO osv.  som skulle være det afgørende for om folk finder det de vil have, og hvis det er tilfældet så finder folk nok også dig og kan dit kram, ja så printer navnet sig vel fast hos folk Smile

Hilsen Liza

Fra Fredericia
Tilmeldt 6. Apr 10
Indlæg ialt: 15
Skrevet kl. 21:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Liza.

Mange tak for dit svar.
Jeg er helt enig med dig i at folk nok skal kunne finde mig på google, og andre søge maskiner, hvis jeg laver ordentlig SEO. Men jeg tænker også lidt på om mundtlig reklame ikke bliver lidt besværligt? 

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)