Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Lav webdesign direkte i Sitemagic CMS uden kode-bøvl

Side 3 ud af 3 (24 indlæg)
Fra Puerto De La Duquesa
Tilmeldt 13. Jul 09
Indlæg ialt: 3506
Fra  DesignYOU - Kreative løsninger Skrevet kl. 21:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Niels:
Hvis konkurrenter ikke kan samarbejde, så er der da noget helt galt :)

Yes

Fra Hellerup
Tilmeldt 11. Apr 06
Indlæg ialt: 3722
Fra  CloudSprout Skrevet kl. 22:06
Hvor mange stjerner giver du? :

DesignYOU:

Niels:
Hvis konkurrenter ikke kan samarbejde, så er der da noget helt galt :)

Yes

Jeg er så enig, men jeg synes det er tit her på Amino, at trådene med CMS folk bliver lidt ukonstruktivt. Så det var dejligt forfriskende, med denne tråd.

Fra Odense
Tilmeldt 4. Mar 09
Indlæg ialt: 754
Fra  Codemagic (Sitemagic CMS) Skrevet kl. 10:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej igen.

Ja, det har du ret i. Der er en håndfuld personer der åbenbart ser sig nødsaget til at gå i forsvarsposition, hver gang der lanceres en ny spændende feature i et CMS som de ikke selv benytter, og så bliver debatten ukonstruktiv.

Jeg synes dog også at vi er en lille gruppe herinde, som snakker godt sammen om vores CMS løsninger. Det er i hverfald ikke første gang at jeg har snakket med Lundsby, og det foregår altid på en saglig og pæn måde. Nu er jeg jo også hamrende nysgerrig efter at høre hvad andre finder på, for det kunne jo være at man blev inspireret. Men Jeres Photoshop-integration vil vi alligevel ikke forsøge at matche. Sitemagic Designer vil måske blive gjort mere brugervenligt en dag, men Sitemagic er i høj grad til dem der kan lide at udvikle, eller som er tilfreds med standard-funktionalitet :-)

Tak i øvrigt, Niels, fordi du er mindst lige så konstruktiv, og mange af I andre ligeså :-)

Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Indlæg ialt: 6555
Fra  TextReactor Skrevet kl. 11:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Jimmy Thomsen:
Tak i øvrigt, Niels, fordi du er mindst lige så konstruktiv, og mange af I andre ligeså :-)

Så lidt.... jeg lader andre om at være destruktive :)

Side 3 ud af 3 (24 indlæg)