Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Regnskab

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Fra Roskilde
Tilmeldt 2. Apr 10
Indlæg ialt: 10
Skrevet kl. 10:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Kære amino

Jeg er ved at opstarte firma med udlejning af jukebokse, og er ved at undersøge hvor meget der er for mig omkring dette.

Mht. regnskab kontaktede jeg en revisor, men jeg blev lidt forskrækket over prisen 24.000 - 36.000 kr om året. Jeg skal ærligt indrømme at jeg langtfra er en haj til regnskab og jeg forsøgte at kigge lidt på regnskabsprogrammet economic, men der var alt for mange ting i det jeg ikke forstod. Jeg tænker ikke, at der vil være så meget regnskab i mit firma, da jeg er alene om det og i starten kun har få jukebokse at udleje. Er der nogen der kan hjælpe mig videre. Hvis jeg skal bruge economic vil jeg nok få brug for individuel oplæring.

Mvh.

Yvonne

 

 

 

Tilmeldt 10. Nov 09
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 10:34
Hvor mange stjerner giver du? :

hej Yvonne

e-conmic afholder kurser for begynder hvor du kan være med fra bunden af :-)

Evt benyt Peter revisor herinde han er super bruger af programmet og god og nem og snakke med..

 

Mikkel

Fra Herning
Tilmeldt 8. Dec 09
Indlæg ialt: 585
Skrevet kl. 10:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Yvonne.

Tillykke med beslutningen om at starte egen virksomhed.

jeg kan godt forstå at du er rådvild med hensyn til regnskaber mm.Jeg kan kun anbefale dig at bruge e-conomic, det er et virkelig godt program, og de største fordel ved dette program er bl.a.

  • At data ligger på server hos e-conomic, dvs. du risikerer ikke at miste dine data uanset hvad der skulle ske i din virksomhed.
  • At programmet kører online, hvilket betyder at du samtidig med en evt. rådgiver/bogholder/ revisor kan tilgå programmet og arbejde i dette på samme tid.
  • Der er små start udgifter i det du alene betaler en månedlig leje af programmet på kr. 149,-

Jeg har stor erfaring i E-conomic og hjælper dig gerne i gang. De første timer får du uden beregning. Du skal også være opmærksom på at der gennem vækshuset er mulighed for evt. at kunne finansiere udgifterne til min rådgivning, som også kan indbefatte andre problemstillinger i forbindelse med opstart af egen virksomhed.F.eks. Finansiering, udarbejdelse af kontrakter, forretningsplan og budgetter og meget mere.

hvis du vælger e-conomic og tar mig som administrator, får du adgang til løbende at kunne ringe og stillie spørgsmål i forbindelse med bogføringen, uden beregning. Vi giver dig også en start undervisning i programmet.

Vi kan udarbejde årsafslutning og regnskab for dig, således at du ikke behøver en revisor til dette.

Jeg vil tro at du vil kunne få lavet et regnskab med årsafslutning hos os for max. kr. 10.000,-

alt afhængig af antal bilag og posteringer.

Du skal være velkommen til at kontakte mig for yderligere oplysninger.

på mail: am@Nr1-okonomikontoret.dk / Tlf. 2084 8737 / 2084 8486

De nedste hilsner

Anders Mikkelsen

Nr1

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 13:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Yvonne

M.h.t. regnskabsprogram er det korrekt, at e-conomic kan være et udmærket regnskabsprogram, men rettelig bør det fremgå, at prisen er fra kr. 149,00 excl. moms pr. måned. Denne pris er gældende for de første 2.000 posteringer i standard opsætningen.

Hvis du vil have tillægsmoduler eller overskrider grænsen for posteringer, så stiger prisen pr. måned.

Derfor afhænger valget af regnskabsprogram meget af, hvordan din virksomhed og regnskab ellers bliver organiseret og ikke mindst, hvem der skal forestå bogholderiet m.v..

Der findes ganske udmærkede alternativer hertil også web-baserede.

M.h.t. til prisoverslaget for 1 års assistance er dette væsentligt over det normale, også for godkendte revisorer.

Den pris Anders nævner på kr. 10.000 er formentlig rimelig også for undertegnede, så har du i hvert fald et udgangspunkt.

Held og lykke med projektet

Hilsen

Tonny

Fra Albertslund
Tilmeldt 17. Jan 06
Indlæg ialt: 633
Fra  AgerCon Skrevet kl. 23:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Yvonne

Uanset hvilket regnskabsprogram, du vælger at benytte, så er det vigtigt enten selv at få tillært sig bogføring eller få en bogholder til at stå for disse ting. Bogholdere er ofte væsentligt billigere end revisorer (som ikke lovmæssigt er nødvendige for helt små virksomheder).

Regnskabsskolen kan være et godt sted at starte, men der findes flere af sådanne mindre kurser i regnskab landet over.

SALDI er også et webbaseret regnskabsprogram. Vi tilbyder 4 timers individuelt komigang-kursus for 1.600,-, hvor du kan få svar på netop dine spørgsmål og få vejledning i, hvordan din virksomhed får mest ud af SALDI.

Held og lykke med udlejningen af jukeboksene.

Med venlig hilsen
Claus Agerskov

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 23:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Claus Agerskov/SALDI:
Uanset hvilket regnskabsprogram, du vælger at benytte, så er det vigtigt enten selv at få tillært sig bogføring eller få en bogholder til at stå for disse ting. Bogholdere er væsentligt billigere end revisorer (som ikke er nødvendige for helt små virksomheder).

Hmmmm.....

Nok ikke enig Surprise

Hilsen

Tonny

Fra Albertslund
Tilmeldt 17. Jan 06
Indlæg ialt: 633
Fra  AgerCon Skrevet kl. 00:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Tonny Skov Pedersen:

Claus Agerskov/SALDI:
Bogholdere er væsentligt billigere end revisorer (som ikke er nødvendige for helt små virksomheder).

Hmmmm.....

Nok ikke enig Surprise

Er det bedre nu, efter jeg har rettet i den sidste del.

Med venlig hilsen
Claus Agerskov

 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 00:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Claus Agerskov/SALDI:

Tonny Skov Pedersen:

Claus Agerskov/SALDI:
Bogholdere er væsentligt billigere end revisorer (som ikke er nødvendige for helt små virksomheder).

Hmmmm.....

Nok ikke enig Surprise

Er det bedre nu, efter jeg har rettet i den sidste del.

Med venlig hilsen
Claus Agerskov

 

Både ja og nej

Det er min opfattelse, at det er en skrøne, at bogholdere er billigere end revisorer. Det afhænger alt andet lige af mange parametre, hvor den væsentligste er tidsforbruget.

Hilsen

Tonny

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)