Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Erfaringer med web-shop?

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Fra Vestbjerg
Tilmeldt 25. Mar 08
Indlæg ialt: 98
Skrevet kl. 20:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej!

Jeg står overfor at skulle oprette en web-shop. I den forbindelse vil jeg høre om der er nogen der kan anbefale nogle af de udbydere der har "lavet integrationen til PBS ePayment"...eller som har dårlige erfaringer med nogle af disse udbydere??

Enavn

Net Image A/S

727

Skandiaweb A/S

Vismasoftware

 

adapt.dk

Axicode A/S

Storehotel

icommerce

 ????

På forhånd tak for hjælpen Smile

Mvh
Maj-Britt Kjær Sørensen
Creation Nation ApS

Freelance grafisk assistance og online kataloger
www.flashmagasin.dk

Fra Odense
Tilmeldt 22. Aug 07
Indlæg ialt: 2539
Fra  redWEB ApS Skrevet kl. 20:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Er der en grund til du foretrækker PBS Epayment?

Fra Vestbjerg
Tilmeldt 25. Mar 08
Indlæg ialt: 98
Skrevet kl. 22:15
Hvor mange stjerner giver du? :
Næh :-) ... Hvad er den bedste og billigste løsning når jeg skal sælge filer? Jeg vil gerne selv designe siden så der skal egentlig bare en betalingsfunktion på som kunden skal igennem for at kunne downloade filen. Har du (eller andre) en løsning herpå?

Freelance grafisk assistance og online kataloger
www.flashmagasin.dk

Fra Odense
Tilmeldt 22. Aug 07
Indlæg ialt: 2539
Fra  redWEB ApS Skrevet kl. 10:51
Hvor mange stjerner giver du? :

www.epay.dk som gateway - og så kan du pludselige brug en masse andre udbydere ogås inkl. undertegnede.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 11:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er ved at få integreret Quickpay's betalingsløsning i min webshop, vil mene at de er billigere end EPAY og de andre udbydere :)

www.quickpay.dk

Fra Odense
Tilmeldt 22. Aug 07
Indlæg ialt: 2539
Fra  redWEB ApS Skrevet kl. 17:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Vi har betalingsintegration til Epay, Quickpay og DIBS i redSHOP - Jeg tror som sådan mest at quickpay skiller sig ud ved en anden forretningsmodel med afregning baseret på transaktionsniveau.

Epay og DIBS kan man stort set de samme ting ved.

Fra Fredericia
Tilmeldt 9. May 07
Indlæg ialt: 209
Skrevet kl. 09:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg synes bestemt ikke quickpay er billigere - men igen kommer det jo an på hvor mange transaktioner man har. De har stadig en grundpris på 150kr, hvilket er dyrere end epays basis løsning.

Vi benytter powerpay - og får den vej igennem rabat på epays priser.

 

/ Daniel

Fra Høng
Tilmeldt 5. Dec 05
Indlæg ialt: 1004
Skrevet kl. 13:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Joomla + Virtuemart og en gateway, bare den kan håndtere de kort du mener du har brug for.

Men det kommer an på om du har danske eller udenlandske kunder.

mvh

Mogens

Easy Webhost

 

Fra København NV
Tilmeldt 28. Sep 05
Indlæg ialt: 211
Skrevet kl. 12:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Maj-Britt Kjær Sørensen!

Storehotel er mit firma.

Du skal selv have din egen betalingsaftale (PBS ePayment) med PBS for at kunne modtage betalinger via din butik. PBS ePayment-/indløsningsaftalen for Dankort/Visa koster ca. 300 - 400 kr./mdr. uden kortgebyrer (1.45 kr./betaling + 0.1% af omsætning). Jeg forhandler i øjeblikket med PBS om, hvorvidt jeg kan tilbyde den fælles betaling. Hvis du er interesseret i den fælles betaling skal du vente indtil jeg får en besked fra PBS.

 Jeg arbejder i øjeblikket en ny shopløsning, hvor produkter/services med abonnement kan købes/tegnes. Du kan i fremtiden via mit firmas eget butik købe et abonnement for din butik i stedet for at du på nuværende tidspunkt selv skal bestille serviceperioder for den.

 Jeg har lige redesignet Butik/Butiksmanager således, at du kan arbejde med 'Varenavn/-beskrivelse'-teksfelter med multi-linjer. Du kan evt. kigge lidt på Butik/Butiksmanager af min demoshop.

Du skal på forhånd have en hjemmeside/et domæne/et webhotel for at benytte min shopløsning. Min shopløsning leveres med en ren e-handel.

Chuuuuu

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)