Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Entreprise webshop

Side 2 ud af 2 (16 indlæg)
Fra Hellerup
Tilmeldt 11. Apr 06
Indlæg ialt: 3722
Fra  CloudSprout Skrevet kl. 10:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Kallekalle

Vi har en hostedshop løsning, som idag bruges af flere relativt "kæmpe" løsninger, den største har omkring 200.000 produkter. I forhold til en gængse hosted løsning, kan man få skræddersyet vores, dels igennem køb af programmeringstimer og dels via et sindrigt byggeklods system, som shop-ejeren selv kan bruge.

Hvis det har interesse kan du skrive en mail på plu(at)easyflow.dk, så kan vi tage en dialog om dine krav til shopløsning.

 

Fra Esbjerg
Tilmeldt 23. Sep 05
Indlæg ialt: 4105
Skrevet kl. 11:36
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Kallekalle

Overvej godt og grundig hvad det er du vil. For faktisk bider din kommentar sig selv lidt bagi :)

Hvis magentohotel.dk lukker og slukker, ja så har du dit backup, hvortil du kan finde en anden server og gladeligt arbejde videre. Lukker scannet eller dandomain, så har du intet!

Spørgsmålet er: Hvad er en kæmpe løsning?

Er det en webshop med et produkt og 1000 funktionaliteter, eller er det en webshop med 1 mill produkter. Eller måske begge dele? 

Min erfaring siger mig, at hvis du sætter dig ned og laver en god og grundig analyse af det du skal bruge, så kan du nemt gå på markedet og vælge. Du ved nemlig præcis hvad du skal gå efter.

Mange webshopejere går den anden vej rundt. De bruger timer og timer på at kikke på forskellige løsninger uden at vide hvad de egentlig skal bruge. Derfor rammer de tit forkert. 

Så lav en krav specifikation, så er du 90 % af vejen. 

Overstående er desuden kun et symptom på hvordan jeg gjorte det forkert :), af skade bliver klog ik :)

Tilmeldt 22. Oct 09
Indlæg ialt: 29
Skrevet kl. 20:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Er der nogen der har erfaring med www.redpitt.com ?

Fra Esbjerg
Tilmeldt 23. Sep 05
Indlæg ialt: 4105
Skrevet kl. 20:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har arbejdet med det på demo plan og det virker virkeligt godt. Problemet er lidt at de projekter jeg har ville have det ind over, ganske enkelt ikke "endnu" har haft økonomien til at starte op med de priser. 

Men prøv at spørg på en demo, tror du vil blive positiv overrasket.

Fra Høng
Tilmeldt 5. Dec 05
Indlæg ialt: 1004
Skrevet kl. 13:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Til den pris som redpitt er oppe i, kan du hvis du får udviklet siden og får nogen til udelukkende og stå for hostningen og hjælp til det tekniske spare en del kroner.

Og det er udfra det der står på deres hjemmeside uklart over hvad indholdet er i selve shoppen, førend du får den testet af.

Og hvis man alligevel er ovre i, at man ikke kan nøjes med selve webshoppen fordi, man vil mere end bare en webshop, er en kombination af cms og webshop en god ide.

Joomla + virtuemart fungerer faktisk fint.

Du kan se en demo nedenfor.

Der kan dog være problemer med nogle få links, da det er en demo, men den kan give en ide af hvad shoppen kan.

http://www.yff.dk/

Selve designet er fra en tidligere kunde opgave, hvor man ønskede det viste design.

mvh

Mogens

Easy Webhost

 

Fra Odense
Tilmeldt 22. Aug 07
Indlæg ialt: 2539
Fra  redWEB ApS Skrevet kl. 20:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Du bliver nok nød til at skyde ind med mere konkret info før det bliver meningsfyldt at snakke løsningsmodel.

Forventet antal produkter, opdateringer, integrationer, brugere osv.

Vi byder gerne ind med en Joomla + redSHOP løsning den kan skaleres ganske pænt op og det hele er open source - vi tilbyder naturligvis også en hosted løsning :)

Side 2 ud af 2 (16 indlæg)